Gekraak in oordopje

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Ik heb sinds een paar dagen een iPod mini (zilver) en hij is helemaal top! Het enige probleem dat ik nu heb ondervonden is dat mijn rechteroordopje een kraak heeft. Vooral bij een bass hoor je een beetje geritsel. Dit is natuurlijk superstorend en verpest je hele geluid. Weet iemand misschien hoe je dit kan oplossen?! of isset gewoon nieuwe halen? :(

Greets

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:14

lier

MikroTik nerd

Andere koptelefoon aansluiten, indien deze niet kraakt is je oordopje defect.
Als deze wel kraakt, is je iPod defect.

Een van de twee (dus zal wel een combinatie zijn) aanbieden ter reparatie.

Aan wat voor oplossing dacht je zelf ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23
Probeer eens een andere koptelefoon. Waarschijnlijk is je koptelefoon defect of de kabel ervan. Kapotte iPod hierop lijkt me sterk

|>

Verwijderd

Wanneer zouden ze iPods maken met XLR aansluitingen? :+

Ik denk een kabelbreukje in de koptelefoon. Of reparatie of een nieuwe halen. Wat je zelf wilt.

• Rogues
thnx..ik ga ff kijken!

Ik heb welleens vaker een soorgelijk probleempje gehad, wat ik toen een keer gedaan had
(bij oude oordopjes) was gewoon ff je mond over het dopje zetten en even blazen door de gaatjes (waar het geluid uit komt) toen hoorde ik ff gekraak, maar was het wel verholpen 8)7 :)
Ik durf dit alleen niet echt bij mijn dure ipod oordopjes :) maar ik ga het nog wel even nakijken.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23
sjoerdrog schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:01:
thnx..ik ga ff kijken!

Ik heb welleens vaker een soorgelijk probleempje gehad, wat ik toen een keer gedaan had
(bij oude oordopjes) was gewoon ff je mond over het dopje zetten en even blazen door de gaatjes (waar het geluid uit komt) toen hoorde ik ff gekraak, maar was het wel verholpen 8)7 :)
Ik durf dit alleen niet echt bij mijn dure ipod oordopjes :) maar ik ga het nog wel even nakijken.
no offence hoor, maar als dit de standaard iPod dopjes zijn zijn ze eigenlijk niet zo heel duur :P Zijn geen slechte dingen hoor, maar er is wel veel beter.. Misschien goed om daar eens naar te kijken :)

|>

• Rogues
Haha, ja naja. Ik weet ook wel dat er betere zijn, maar dat witte doet het hem toch!
Bij Apple noemen ze het niet voor niets: "the signature" :) Die witte oordopjes en het witte draadjes verraden aan iedereen waarmee jij loopt, en dat is ook belangrijk natuurlijk ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

sjoerdrog schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:48:
Die witte oordopjes en het witte draadjes verraden aan iedereen waarmee jij loopt, en dat is ook belangrijk natuurlijk ;)
Ja, vooral als je een knal voor je harses wil krijgen en beroofd wil worden van je iPod :O

Koop gewoon een Sennheiser MX400 voor E12,50 en dan heb je beter geluid.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Exirion schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:54:
[...]

Ja, vooral als je een knal voor je harses wil krijgen en beroofd wil worden van je iPod :O

Check ;)

Anyway, waarschijnlijk is 't gewoon een haartje ofzo. Haal 't foampje er af en blaas wat in het rond tegen 't dopje en het foampje en grote kans dat 't ophoudt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Rogues
Exirion schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:54:
[...]

Ik ga nooit met de trein :9 Daarnaast woon ik in een vrij rustige buurt en zit ik op een rustige school :P Goh..wat heb ik toch een rustig leventje...

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:34
sjoerdrog schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:25:
[...]

Ik ga nooit met de trein :9 Daarnaast woon ik in een vrij rustige buurt en zit ik op een rustige school :P Goh..wat heb ik toch een rustig leventje...
Dan weet ik waar je woont :P en kan je plotseling toch een klap op je hoofd verwachten...van mij :D ;) I'm joking
Pagina: 1