[IE]Snelkoppeliong in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik maak gebruik van de "toolbar" functie in de taakbalk. Hierin staat een map waarin snelkoppelingen naar site's / webapps staan die ik vaak gebruik. Als ik een koppeling aanklik, opent deze in een bestaand IE venster, en ben ik de site/app die daarin stond dus kwijt.

Is er een mogelijkheid om aan te geven dat deze kopplelingen in een nieuw IE venster geopend moeten worden?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

SHIFT indrukken bij het openen van de snelkoppeling...

• Roeligan
nope...dat werkt alleen bij links... niet bij snelkoppelingen

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Extra | Internet-Opties | Tab Geavanceerd | Venster opnieuw gebruiken bij activeren van snelkopplingen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Het kan via een omweggetje ik wil www.google.com altijd in een nieuw versie openen, dan maak ik een bestand aan met de naam google.bat
daar zet ik met notepad de regel : "start iexplore www.google.com"
vervolgens maak ik een snelkoppeling uit de koppelingen balk naar google.bat (door het bestand in de balk te slepen) en vervolgens rename ik de snelkoppelingen naar "Google"

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Roeligan
@BtM909
Thx... works like a charm :)

@djexplo
:P was het proberen waard geweest als ik bovenstaande optie niet had :) leuke icon trouwens ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Roeligan op 21-01-2005 13:28 ]

RatPack #814

Pagina: 1