A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
SHIFT indrukken bij het openen van de snelkoppeling...
nope...dat werkt alleen bij links... niet bij snelkoppelingen
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Extra | Internet-Opties | Tab Geavanceerd | Venster opnieuw gebruiken bij activeren van snelkopplingen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het kan via een omweggetje ik wil www.google.com altijd in een nieuw versie openen, dan maak ik een bestand aan met de naam google.bat
daar zet ik met notepad de regel : "start iexplore www.google.com"
vervolgens maak ik een snelkoppeling uit de koppelingen balk naar google.bat (door het bestand in de balk te slepen) en vervolgens rename ik de snelkoppelingen naar "Google"
daar zet ik met notepad de regel : "start iexplore www.google.com"
vervolgens maak ik een snelkoppeling uit de koppelingen balk naar google.bat (door het bestand in de balk te slepen) en vervolgens rename ik de snelkoppelingen naar "Google"
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
@BtM909
Thx... works like a charm
@djexplo
was het proberen waard geweest als ik bovenstaande optie niet had
leuke icon trouwens
Thx... works like a charm
@djexplo
[ Voor 3% gewijzigd door Roeligan op 21-01-2005 13:28 ]
RatPack #814
Pagina: 1