Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
BIOS upgrade?
Money for nothin' and your chicks for free
Kan je manueel de cilinders, koppen, en wat is het daar nog allemaal invoegen? Dan zou je wel je 250GB kunnen behalen denk ik.
Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case
dankje maar daar had ik natuurlijk als eerste naar gekeken en daar las ik dat ik na een upgrade nogsteeds maar 160 gig kan gebruiken.DeeJee schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:02:
BIOS upgrade?
Hoe bedoel je dat?Hoaxbe schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:02:
Kan je manueel de cilinders, koppen, en wat is het daar nog allemaal invoegen? Dan zou je wel je 250GB kunnen behalen denk ik.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Vroeger had je volgens mij bootprogramma's die na de POST maar voor het starten van een besturingssysteem die beperking van het mobo konden omzeilen...
Ik zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.
Ik zal eens kijken of ik er iets over kan vinden.
-
Wel, neem eens een kijkje op het label van je harde schijf. Als het goed is staat daar informatie op. Zoals het aantal cilinder, koppen, LBA, ...Hoe bedoel je dat?
In je BIOS kan je je harde schijf instellen met die waarden. Schrijf ze dus op op een papiertje, zet die HDD erin en ga je BIOS in. Standaard staat de detectie van HDD's op auto, maar je kan die ook zelf invullen. Vul alles in, save to cmos and exit. Hopelijk lukt het
Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case
Je zit hier vrij lang en dan nog weet je de FAQ niet te vinden? 
Het linkje is je eerder gegeven, daarin staat werkelijk alles hieromtrent toegelicht, compleet met tips en suggesties
Het linkje is je eerder gegeven, daarin staat werkelijk alles hieromtrent toegelicht, compleet met tips en suggesties
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()