internet delen:up en download snelheid van clients

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ik heb dus internet gedeelt met sygate 3 dacht ik ... maar hoe verlaag je de up en download snellheden van de client ... want als ik op master pc zit en mijn zus zit op de andere pc iets teuploaden.. is quaken voor me onmogelijk (ping 999 enzo ;() daarom wil ik de upload limit van mijn zus der pc op 4kb/s(van de max 15kb .. chello) ofzo zetten. Weet iemand hoe dit moet??

iig alvast bedankt

Verwijderd

hmm.... volgens mij kan dat niet met sygate toch..? :?

Verwijderd

Kweet het niet zeker maar Winroute pro zou zoiets wel kennen !

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee, met Winroute Pro kan het in ieder geval niet, maar daar heb je niet zoveel aan. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee... (ben wel benieuwd!)

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Is volgens mij niets aan te doen, mocht je iets weten --> Kheb hetzelfde probleem. Mijn oplossing --> Ik gooi gewoon alle kabels uit de hub als ik online ga gamen.>:) En dan doodleuk zeggen dat de "server" plat ligt.>:)

• SICK
Ja dat doe ik ook wel eens maar het is altijd;);)

alleen het is altijd minder leuk als mijn zus dan mijn kamer binnekomt en zit dat ik dood leuk online zit tequaken .. :)

• SICK
weet echt niemand een oplossing?

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 08:55

demonite

the way is up

okey... ik zie hier weinig reply's.. da's jammer..

zoals ik dus zei in een ander topic... dat kan met linux kernel 2.4 (volgens de docs van een paarmaanden terug zou het daarin komen... of het daar nou ook inzit weet ik nie zeker)

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 02:13
Heb ook dit probleem. Denk het op te lossen door binnenkort een linux-bak te nemen.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Sygate 4, kun je alles instellen...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:53
Met Linux kun je het idd instellen, maarja, wat kan er niet met Linux...? :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 11 januari 2001 10:58 schreef drLiter het volgende:
Sygate 4, kun je alles instellen...
Hoe dan??

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• demonite

demonite

the way is up

ik ben eens gaan kijken op de sygate site... naar aanleiding vd bericht..

maarruh dat is niet sygate 4 waar dat mee kan maar sygate office 3, dat is de enige met bandwidth management..

maargoed de trial daarvan valt weer niet te downloaden van die site.. eens kijken bij tucows.

Neemt nogsteeds niet weg dat ik wil weten of iemand dat al eens heeft gedaan met linux. Mijn huidige "setup" maakt windows eigenlijk onmogelijk...

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kun je niet vragen of je zus een FTP client neemt waarin je de maximum upload snelheid kan instellen?

• demonite

demonite

the way is up

nee dat is geen oplossing, want als mijn broer aan het quaken is kan ik niet fatsoenlijk ssh'n

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zelfde probleem hier.
Makkelijke oplossing voor gevonden..gewoon verteld dat je niet mag uploaden of geen internet meer :P

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 17:34

cue

Ik zit ook met het probleem ik deel mijn internet op de server gewoon met win2k? weet iemand hoe je daar up en download snelheden mee kan beperken?

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33
Met Sybergen Access Server Manager 3 (=sygate office) kan je wel per groep of gebruiker prioriteiten instellen (1-10) maar geen specifieke snelheid in kb's...

• demonite

demonite

the way is up

cue: lees dan damned *D met sygate office network kan dat (waarschijnlijk, kan nergens die fucking demo downloaden)

}:O moooo
Pagina: 1