Toon posts:

Benaderen lokaal profiel van andere XP install

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Het volgende probleem doet zich voor....Ik heb een 20 GB schijfje met daarop een XP installatie die niet meer boot, en die ik ook echt niet meer kan laten booten. (shit happends) Ik heb nu een soepele nieuwe install draaien op n ander schijfje, en ik dacht mijn data op de oude schijf in de map documents and settings/administrator van mijn oude machine wel even te kunnen benaderen. Helaas, ik krijg geen toegang.(omdat de map is beveligd met een userid/ww) Hebben jullie een oplossing :? :? Wat ik heb geprobeerd is met de XP cd booten, en in repairmodus in te loggen op mijn oude configuratie en alle data even te kopieren. Helaas ook hier kreeg ik toegang geweigerd. vanzelfsprekend weet ik wel het user id en wachtwoord. De schijf is NTFS. En waarschijnlijk heb ik lang geleden aleen mezelf rechten gegeven op de profielmap.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt! _/-\o_ _/-\o_

gr

rob

Verwijderd

Jezelf eigenaar maken van de map?

Verwijderd

Take ownership.
Klik op het bestand, rechtermuisknop, properties, tabje security (permissies), advanced, 2e tabje hierin, owner..En die even op je eigen userid zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Pff, het is allemaal lang geleden, de bekende Oja natuurlijk!!!!! |:( |:( |:( |:( was bij de buren te horen...Ik ga kijken of het werkt...Thanks

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat werkt, tenminste: dit werkte voor de vele mensen die dezelfde vraag hier al hebben gesteld. Sterker nog, dit staat zo in de Windows Operated Systems - FAQ dus ik denk dat dit topic dan wel op slot kan :P

Als encrypted heb je een probleem, maar het omzeilen daarvan kunnen we op GoT niet mee helpen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.