Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
euh... effe denken hoor...
Amd K6-2 500
PC-chips moederbord (niet echt bekend...
128 meg pc133 (loopt op pc100)
De 2 hdd's zijn allebei ATA33
meer info nodig?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik had toen 128 MB. Ik heb er nog eens 128 naast geplaatst... kep nu dus 256 MB.... en m'n problems zijn gone... met easy cd creator 4 is de progressbalk nog geen seconde onder de 100% geweest... continu gaffie dus 100% aan!!!! op 10x notabene... en ik had alle programma's nog draaien, ben gewoon aan het surfen geweest.... Ook was m'n koetje nog aan het grazen voor de RC5....
Nu alleen nog proberen te fikken als ik Project IGI speel
Verwijderd
En dat vastlopen weet ik niet.
Lite-on 12101B met burnproof, elke keer rond de 95% spint de cd op en loopt de buffer leeg als ik op 12x probeer te branden, op 8x gaat alles goed (Nero geeft geen 10x optie bij mij dus die snelheid heb ik nog niet getest). Overigens zijn 2 CD's wel op 12x gelukt, maar verder niet (heb de brander sinds vanmiddag).
Specs:
Celeron@550 / Asus P3B-F / 256MB / IBM 75GXP
Heb ook met winoncd geprobeerd, precies hetzelfde, mn CDROM eruit gehaald en brander in zn eentje op een IDE kanaal, nog steeds probleem. Ben nu overigens zonder probleem op 8x aan het branden.
Heb liteon ook al willen mailen maar geen idee wat het goede mailadres is omdat die website zo lekker onduidelijk is
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Maar mp3's branden, met welk proggie doe je dat? want ik heb zojuist 2 cd's aan mp3's zitten decoden naar wav om ze op cd te zetten, maar gelijk van mp3 -> cd is natuurlijk veel handiger...
D3: Ik heb verder nog geen cd's verprutst, 'k vind het alleen irritant dat die buffer steeds leegloopt, want volgens mij hoort dat niet. Ik bedoel, 12x, dat is 1800 kb/s en als ik die hdd test dan kan ie iets van 3.9 mb/s lezen op een random positie, en nog veel sneller als de data na elkaar staat (wat dus het geval is met grote files)
Maar ik geloof dat burn-proof bij audio cd's niet zo goed is, omdat oudere cd spelers daar problemen mee hebben... weet iemand hier iets meer over?
[edit] tiepvout
Verwijderd
ER zijn misschien ook nog andere progs die het kunnen, maar ik werk alleen met Nero, dus ik kan het van andere programma's niet zeggen
Maar het omzetten van MP3 naar WAV is toch niet zo veel werk met de disk writer plugin? als je maar genoeg hdd ruimte hebt natuurlijk.
Mocht je niet weten waar Nero te d/l:
http://www.ahead.de
Maar nero kan niet zoveel mp3 formaten... ik had een mono mp3'tje, en die wilde ie mooi niet branden, terwijl een mono wavje zonder problemen gaat... (en niet gaan vragen wat ik met mono mp3'tjes moet
Hoe los ik dit op?
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
Op 10 speed gaat alles prima, dus ik gebruik hem nu maar op 10 speed (clonecd en cdrwin)
Ik heb een K6-2-350 en 384 MB geheugen, dus het geheugen zal het niet zijn...
Mijn disks zijn IBM 30GB (Nieuwste serie, 7200 rpm) op ATA100, Highpoint (no raid))
Toch wel typisch... die paar MB/s voor het writen zou prima moeten kunnen...
toch een keer cdrwin beetje gaan tweaken.
Met de plextor tools gaat het trouwens nog VEEEL erger dan met cdrwin...
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
eens kijke... ik heb een PLex 12x10x32 en ik brand zonder problemen op 12x
specs:
P100 mhz...
128 RAM (!EDO!)
44 X CD-ROM
30 GB HD op 7200 rpm
vaag...
alhowel...
toch een klein vraagje::
Bij Nero swingt mijn buufer-balkje van 20 naar 100 en steeds trug (20 & 100 zijn geen exacte getallen)...
kan ik de buffer wat hoger zetten teovallig??
grtz..
eGo
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
damm... 12x scsi brander en dan nog steeds buffer underruns.... ik word er een beetje gek van!
I see dead pixels...
dus hij loopt van ongeveer 20 weer helemaal terug? ZONDER eerst helemaal leeg te zijn en dat je fikker stopt met fikken en dat ie weer begint als de buffer weer vol zit?Bij Nero swingt mijn buufer-balkje van 20 naar 100 en steeds trug (20 & 100 zijn geen exacte getallen)...
Thanx voor de posts iedereen (maar dat spreekt natuurlijk voor zich
Ik bedoel, als ik kopieer over m'n 100 mbit netwerk (van diezelfde bak) loopt het ook als een trein. Wat is hier nou mis?