Al geruime tijd heb ik een Innovatek WC setup in mijn PC zitten, deze bestaat uit de volgende onderdelen:
Innovatek XX-Flow
Innovatek Eheim modified pump
Cooltek Liquid Freezer 4 chieftec
Dit houdt op dit moment mijn systeem met de volgende specificaties koel:
Intel P4 2,8E
Asus P4P800SE
2x Kingston 512mb PC3200 CL3
XFX Geforce 6800 GT (Dual DVI)
Hitachi Deskstar 7K250, 160GB (7200rpm, SATA, 8MB)
Western Digital Caviar WD2000JD, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB)
Lite-On 16x48x, LTD-166
Plextor PX-712A 12x
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
Echter het volgende probleem, ik zou graag mijn WC setup uitbreiden met een Northbridge watercooler. Op mijn huidige board de P4P800SE is het niet mogelijk het standaard asus klem systeem te gebruiken doordat ik een aantal condensatoren in de weg heb zitten.

Zou namelijk het liefst de boel uitbreiden met de Graph-o-matic van Innovatek (met dat systeem met die 2 staafjes, zie onder)

Graph-O-Matic

Speciale klemmetjes
Nu mijn vraag, zijn er alternatieven voor de Northbridge cooling?
Indien ik mijn mainboard vervang voor een Asus P4C800-E Deluxe lijkt het allemaal goed te gaan

Dus:
- is de P4C800-E Deluxe een echte vooruitgang vergeleken met de P4P800 SE?
- watvoor NB alternatieven zijn er op dit moment mogelijk op mijn P4P800 SE? dit in combinatie met mijn Innovatek setup.
Op GOT zijn er echter bar weinig topics te vinden over de combinatie watercooling en northbridge /chipset blokjes. Meestal in de verzameltopics.
Innovatek XX-Flow
Innovatek Eheim modified pump
Cooltek Liquid Freezer 4 chieftec
Dit houdt op dit moment mijn systeem met de volgende specificaties koel:
Intel P4 2,8E
Asus P4P800SE
2x Kingston 512mb PC3200 CL3
XFX Geforce 6800 GT (Dual DVI)
Hitachi Deskstar 7K250, 160GB (7200rpm, SATA, 8MB)
Western Digital Caviar WD2000JD, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB)
Lite-On 16x48x, LTD-166
Plextor PX-712A 12x
Creative Soundblaster Audigy 2 ZS
Echter het volgende probleem, ik zou graag mijn WC setup uitbreiden met een Northbridge watercooler. Op mijn huidige board de P4P800SE is het niet mogelijk het standaard asus klem systeem te gebruiken doordat ik een aantal condensatoren in de weg heb zitten.

Zou namelijk het liefst de boel uitbreiden met de Graph-o-matic van Innovatek (met dat systeem met die 2 staafjes, zie onder)

Graph-O-Matic

Speciale klemmetjes
Nu mijn vraag, zijn er alternatieven voor de Northbridge cooling?
Indien ik mijn mainboard vervang voor een Asus P4C800-E Deluxe lijkt het allemaal goed te gaan

Dus:
- is de P4C800-E Deluxe een echte vooruitgang vergeleken met de P4P800 SE?
- watvoor NB alternatieven zijn er op dit moment mogelijk op mijn P4P800 SE? dit in combinatie met mijn Innovatek setup.
Op GOT zijn er echter bar weinig topics te vinden over de combinatie watercooling en northbridge /chipset blokjes. Meestal in de verzameltopics.