Toon posts:

[Win98 SE] crash kernel32.dll + iexplore.exe hangt Windows *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als in twee verschillende vensters IE opstart, krijg ik een foutmelding met modname kernel32.dll op 0187:bff714

Vervolgens hangt het systeem en moet er gereboot worden.

Appname : iexplore.exse
modver : 4.10.0.2222
appver : 6.0.2800.1106
offset : 0000429f
modname : kernel32.dll

Ik draai windows98 SE en updates zijn uitgevoerd.

Wat kan ik met dit probleem doen? Who knows?

alvast bedankt

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:15
Ik zou zeggen probree google eens ik zelf deed dat net en kwam al wat dingen tegen .

Verwijderd

Tsja, heb je veen BHO's? Doe eens een spywarescan, met MS Anti-Spyware, Lavasoft Ad-Aware, Spybot S&D (en dan heb je het meeste al weg), en post dán eens een HiJack this-log hier.

Het kan ook een virus zijn.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

dennismaus schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:30:
Ik zou zeggen probree google eens ik zelf deed dat net en kwam al wat dingen tegen .
Hoewel dat wel wat kort door de bocht is, is er wel een punt. [google=kernel32.dll] geeft als eerste hit meteen al Troubleshooting Kernel32.dll errors and Invalid Page Faults met heel erg veel tips. Check vooral degenen waar iexplore wordt genoemd.

Los daarvan zijn er op GoT ook misschien tips te vinden bij [search=Kernel32.dll iexplore.exe]. Een bokkend Browser Helper Object is inderdaad niet onlogisch, check daarop.
Inderdaad zou het wel eens spyware/virus of iets dergelijks kunnen zijn, dus de tip van CABAL is ook een goede (zie ook de FAQ's (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) van B&V voor info).

Ik denk dat je er zo al prima uit komt. Zo niet: geef even aan waar je vastloopt / wat je hebt gerobeerd etc., maar probeer dus even de tips in bovenstaande URL's.

offtopic:
Maak ajb de topictitel voortaan even af als je een topic opent. Het is bij deze titel nogal raden wat er aan de hand is en dan kunnen mensen je topic wel eens overslaan ipv. te lezen & meedenken ;) Ik pas het nu wat aan. Voor meer hierover: zie ook FAQ Forumgedrag

En nog welkom op GoT :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)