Toon posts:

mp3 speler zegt alleen nog: starting...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo een mediamarkt mp3 speler van 256mb (die simpele zwarte)
en ik heb hem zonder mijn weten zonder batterij op de usb kabel aangesloten en er stond starting maar hij deed verder niks dus ik wou de baterij vervangen maar die bleek er dus niet in te zitten. Nadat ik er 1 in gedaan had kreeg ik weer starting en hij wilt niks anders meer doen.

Is dit ding op de een of andere manier te resetten? kan ik nog wat doen?

bvd

Verwijderd

Een dag of wat wegleggen zonder batterij is meestal wel voldoende, maar dergelijke budgetsticks zijn notoir met dit soort problemen - en eenmaal buggy blijft het dan buggy.

Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan m weggooien... alhoewel ik heb nog garantie

Verwijderd

Teruggaan dan!

Verwijderd

Me vriendin heeft het zelfde probleem... Ze heeft net een heel interview opgenomen met iemand op dat ding. Nu wil hij ook niet meer aan... steeds "starting..." in het scherm...

Als íemand ook maar íets weet, ik zou hem / haar giga dankbaar zijn. Het interview betekende namelijk enorm veel voor haar.......

Iemand?!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 19:27 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Zit er een handleiding bij? Zoek dan op of en hoe je hem kan resetten. Anders kan je proberen te mailen naar de fabrikant of die een oplossing weet. Zoniet krijg je het bestand er niet af, vrees ik.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Nee, niets te vinden in de handleiding over resetten oid :(

Verwijderd

dit probleem had me broertje ook
oplossing

GOEDE NIEUWE batterij erin doen en kijk of het probleem dan verholpen is.

en neem geen powercel batterijen ofzo maar neem gewoon duracell of opladers van GP

Verwijderd

Topicstarter
herkent jou pc de mp3 speler wel?
de mijne niet meer
maar als dat wel het geval is kan je de firmware update namelijk
dan hoort ie weer te werken maar me pc herkent m niet.

en ik ben gvd het bonnetje kwijt |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:30:
dit probleem had me broertje ook
oplossing

GOEDE NIEUWE batterij erin doen en kijk of het probleem dan verholpen is.

en neem geen powercel batterijen ofzo maar neem gewoon duracell of opladers van GP
Net met duracell batt. geprobeerd. Helemaal vol, net uit verpakking... No go :(
Pagina: 1