Compaq Presario 1400, S video wilt niet werken

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Ik heb hier een campaq presario staan,1400 (MN: 14XL355)

Nu is die geformateerd geweest naar windows 2000 pro en hij is normaal gezien ontworpen voor een Millenium.

Nu zit hier standaart een Svideo uitan op maar ik krijg die maar niet aan de praat en het is noodzakelijk dat die werkt. nu weet ik dat sommigen kunnen zeggen dit behoort in de hardware sectie maar ik denk van niet omdat het volgens mij gewoon de driver ofzo is.

Nu heb ik van driverguide zo'n .sys gedownload, in de driver sectie van win2k geet
(c:\winnt\system32\drivers)

Maar nog steed geen optie om TV scherm of zo aan te zetten in het drivermenu. enkel zo de standart opties van Hoeveel hertz, kleuren en je resolutie.

Nu heb ik op een andere laptop dat hier staat, een compaq NX9010 met ook een S video geprobeerd ofdat het lukt en hier lukt het wel op als je in de drivers aanzet dat de "tv aan" staat zogezegd.

Dus nu is mijn vraag hoe laat ik deze S video uigang nu werken? ik heb al op compaq zelf gaan zien naar rivers voor de grafische chip voor Win2k, staat er niet, die van driverguide erkt blijkbaar ook niet al te goed/is het zelfde als de standaart driver

Dus kan iemand mij aub helpen, het is wel van belang dat dit ding vandaag nog werkt en ik ben er al 2 dagen aan bezig met alles in orde te krijgen op dit ding.

Alvast bedankt!!!

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Toetsenbord kapot? Er mist regelmatig een letter in een woord en dat leest wat raar ;)

Als het perse vandaag werkt zou ik WinMe installeren en later gaan nadenken over 2k. Voor 2k: welke (grafische) hardware zit er precies in de machine? Lijkt me wel relevant :P Als je dat weet: probeer ook de site van de makers daarvan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
mja nu heb ik dat zonet geprobeerd en hij weigert te booten van de ME cd rom ...

het is een trident cyberblade i1

en nee men toetsenbord is niet kapot maar ik zit op een laptop te tikken en ik ben dit niet gewoon

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy