Toon posts:

[JS] window.open

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: ik moet een pagina fullscreen opstarten ( ja...weet het, het is lelijk en irritant, maar er is expliciet om gevraagd ).
Deze pagina moet op een cdrom komen te staan. nu heb ik het volgende probleem:
window.open werkt niet.
code:
1
2
3
4
function openen(res)
{
    nieuw=window.open(res+'/index.htm','','fullscreen=yes, toolbars=no, statusbar=no, scrollbars=auto, resizable=yes, channelmode=yes');
}

Op computers met XP werkt het wel, ( ookal geeft die bij SP2 wel een beveiligingswaarschuwing), maar niet op Win 2K.
=> fout: Toegang verboden.
( overigens wel als de pagina online staat )
Ik weet dat je met window.open geen pagina op een ander domein kan openen, maar dat gebeurt hier ook niet. Ik heb het ook geprobeerd vanuit flash, maar dan geeft die dezelfde foutmelding.
Weet iemand hoe dit op te lossen / of de beveiliging te omzeilen ?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Krijg je dat op meerdere Win2K OS-en (belangrijker is te weten welke IE versie).

Mag het IE-only zijn?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hiervoor zijn juist popup-killers bedacht...
Je kan dit volgens mij alleen omzeilen door een link te maken waar de gebruiker zelf op moet klikken.

Zoiets als "Klik hier om het venster te open" en dan gecentreerd in beeld, of een afbeelding met "enter" of zo iets.

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ook als het via een link werkt dan doet die het niet.
En hij moet geopend worden dmv window.open omdat het scherm fullscreen moet worden.

IE versie is trouwens ook verschillend, heb het op 15 verschillende computers geprobeerd....

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Wat staat er in 'res' bij aanroepen? Probeer het eerst eens met een 'about:blank' url?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als het er om gaat om index/hoofdpagina fulscreen te gebruiken, kan je beter je aanroep in autorun.inf veranderen in iets van "start /max iexplore index.htm" ..

[ Voor 7% gewijzigd door djexplo op 21-01-2005 18:36 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
@ drm:
in variabele res staat de resolutie, hij opent dus index.htm in de bijv. map 1024
dus /1024/index.htm. Dat werkt ook gewoon en als dat niet zou werken, dan ook niet op XP machines.

@djExplo:
In principe goed idee....maaaar ik moet ook een Mac versie maken, en daar werkt autorun blijkbaar niet bij

ik denk dat ik het maar in Flash MX ga doen....
Pagina: 1