Wie Helpt!! mijn systeem zit vaak vast

Pagina: 1
Acties:

• alsmagalles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-07-2021
Hoi
Ik heb sinds kort een Asus A7V met Thunderbird 1ghz met Windows 2000 zit snel mijn systeem vast en moet ik hem opnieuw opstarten omdat hij niet meer reageert terwijl je toch in W2000 apart de toepassingen zou moeten kunnen sluiten.

Wie kan mij helpen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ja de av7 altijd lachen kijk maar eens op
www.athlonmb.com daar staat alles over dat geweldige bordje waar zo'n beetje iedereen problemen mee heeft.

Verwijderd

Ik heb ook een A7V met een 1Ghz.
Ook ik heb er toch veel vastlopers mee in win2k, ben nog steeds niet achter de oorzaak.
Bij mij blijft 't beeld altijd gewoon staan als ik veel taken tegelijker tijd uitvoer. De downloads en mp3tjes blijven vrolijk doorlopen maar het beeld wordt niet vernieuwd. De enige 2 dingen die nog fout kunnen zijn is dat 't moederbord kapot is of de videokaart.

Een driverkwestie kan het niet meer zijn want ik heb alle mogelijke drivers en bios'en geprobeerd.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:32

Smarron

The bend

Ik heb er ook redelijk vaak problemen mee. Ik heb ook een A7V en een T-Bird 900, ook onder Win2K.

Ik snap er ook niks van ...
Zou alle mobo's dan niet in orde zijn ??

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Misschien het voltage wat verhogen ofzo?

• elgringo
  • Laatst online: 20-08 14:20
Te kleine voeding??? hoeveel watt heb je???
of anders hang je er 2 psu's in... kan ook :)

if broken it is, fix it you should

• alsmagalles
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik heb wel een 230 w voeding met de volgende configuratie:

Asus A7V
Thunderbird 1000mhz
128 mb pc100 ECC
Tekram SCSI Kaart
Plexwriter 8/2/20
Plextor Ultraplex 40 max
3com netwerkkaart PCI
Creative Anhilliator Geforce 1
SB Live
Maxtor 30.7 gb

Gr. JP

• Marv
  • Laatst online: 11-06 06:52
Je moet je een betere voeding gaan halen... 230 Watt en dan die configuratie van jou... volgens mij ligt het echt aan de voeding... anders leen je eens een voeding van iemand anders, liefst een 300 watt :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• elgringo
  • Laatst online: 20-08 14:20
het ligt wel degelijk aan je voeding... ik heb ongeveer ook zo'n config en bij mij deed ie ook meilijk (235watt dan) dus nu heb ik 2 voedingen :9

if broken it is, fix it you should

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Inderdaad zou ik eerst die voeding eruit trappen en er een 300 Watt voor in de plaats zetten. Verder raad ik je aan om bij AMD te zoeken naar een registry key voor de combinatie windows2000 en Athlon T-bird processors.... (in NVMax zit die registry key ook, alleen raad ik je 1.32B af, die geeft bij mij rare problemen in het spel Project IGI)
Verder via 4-in-1 drivers installeren (ik draai gloofk nog 5.25a(1))
Ook directX 8
Nvidia 7.17
Pagina: 1