[XP] Formaat Oplaan als venster veranderen

Pagina: 1
Acties:

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 09:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Is er een mogelijkheid, om door middel van een register tweak het formaat van het "Opslaan als" of "Openen" aan te passen?
Ik wil dit venster breder hebben.
Als ik het breder maak en de applicatie weer opnieuw opstart, heeft het venster weer zijn oude formaat :/

Sometimes human's are...

Verwijderd

Misschien een beetje simpel van me.
Maar, rechtermuisknop op start, open all users. Zoek je short-cut. Klik op de short-cut, rechtmuisknop, properties, en verander de run optie: normal, minimal, maximum.

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 09:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 09:04:
Misschien een beetje simpel van me.
Maar, rechtermuisknop op start, open all users. Zoek je short-cut. Klik op de short-cut, rechtmuisknop, properties, en verander de run optie: normal, minimal, maximum.
Wat heeft dit met "opslaan als..." te maken :?

Sometimes human's are...

Verwijderd

Goede vraag...Niets dus met opslaan als. Je hebt gelijk
Sub-venstertjes zoals opslaan als, de grootte, ligt aan de applicatie. Sommige kan je niet resizen, andere weer wel. Misschien kan je voor de applicatie in je registry kijken.
Onder HKLM\software\<fabrikant>\<applicatie>\
Windows xp ondersteund alleen de hoofdvenster, de grootte ervan. Niet de vensters die in de applicatie zelf worden geopend. Sommige applicaties worden in de registry neergezet, onder windows-size, of windows-position. Of dialog-size.

edit
Om welke applicatie gaat het? Kunnen we gerichter zoeken, bekijken
/edit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 10:39 ]

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

ken wel een programmaatje dat dat doet... Autosizer ... tis gratizzz O-)

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""