There is no knowlegde that is not power
Verwijderd
Probeer gpedit.msc. start, uitvoeren op die regel intikken: gpedit.msc
Daarmee kan je het hele systeem dichttimmer. Pas er wel op dat je niet zo dichttimmerd, dat je er zelf niet bij kan. (gpedit.msc, is de group policy, vroeger beter bekend als poledit.) Als ze ook nog op een domain aanloggen, kan je aan de slag met de config.pol.
edit
en dan met name onder userconfiguration, Administrative template
/edit.
Daarmee kan je het hele systeem dichttimmer. Pas er wel op dat je niet zo dichttimmerd, dat je er zelf niet bij kan. (gpedit.msc, is de group policy, vroeger beter bekend als poledit.) Als ze ook nog op een domain aanloggen, kan je aan de slag met de config.pol.
edit
en dan met name onder userconfiguration, Administrative template
/edit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 08:52 ]
gpedit.msc, group policy ... moet je al een heel eindje mee komen.
Maar zou me verwonderen moest dit nog niet in de search te vinden zijn.
Maar zou me verwonderen moest dit nog niet in de search te vinden zijn.
[ Voor 2% gewijzigd door Blizard op 21-01-2005 08:52 . Reden: ik moet sneller leren typen ;) ]
misschien google eens gebruiken? op de microsoft site zal ook wel een hopp te vinden zijn.
Reken wel op veel tijd om te testen.
Heb je trouwens zelf al wat gevonden op Internet?
Reken wel op veel tijd om te testen.
Heb je trouwens zelf al wat gevonden op Internet?
Werkt dit overigens ook onder XP?
Maar als je dit onder een administrator account uitvoert dan kun je als administrator toch nog wel elke dingen uitvoeren? Of zie ik dat verkeerd?
Maar als je dit onder een administrator account uitvoert dan kun je als administrator toch nog wel elke dingen uitvoeren? Of zie ik dat verkeerd?
Dit kan je echt met de search op enkele woorden uit je topicstart wel allemaal vinden
En een kiosk, dat is wel een sleutelwoord denk ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()