Toon posts:

Problemen met Secure pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mensen,

Ik heb een probleem met mijn US Robotics router 8054. Ik wil dus Eve online gaan spelen en moet me hier op een site aanmelden. Het probleem is nou, ik kom er niet in! Ik heb het al gemeld in het EVE forum bij SGD maar hier wist mij geen antwoord op de vraag te vinden. Ook heb ik zware problemen met het spel zelf op goede porten geforward te krijgen...

Forwarden lukt me zelf wel, maar blijkbaar wil het niet met dit spel. Ik heb op internet rondgekeken maar blijkbaar heeft of niemand hier problemen mee of niemand heeft er last van behalve ik....

Nou zou ik graag even willen weten van diegene die ook een 8054 Robotics hebben of ze naar deze site kunnen gaan en dingen zien zoals ze horen -> https://secure.eve-online.com

Mij lukt het namelijk niet. Het lijkt op een firewall probleem te zijn maar hier ligt het denk ik niet aan aangezien ik alles met een firewall rule bij de router op alles openen heb gezet (overal een sterretje invullen dus .... )

Verder vraag ik me af of het misschien zou kunnen helpen als ik er nieuwe Firmware op gooi. Ik ben namelijk niet iemand die updates levert die niet nodig zijn en aangezien alle instellingen zullen veranderen naar fabrieksinstellingen ben ik bang dat het en niets oplost en ik geen reet maar kan :) Maar zou het dus helpen als ik er nieuwe Firmware op gooi ?

Ander probleem was naar de server connecten: De port van de server is TCP 26000 en het ip ervan is 157.157.139.10

Die port in de virtual server gooien lukt nog wel maar hoe kan ik zorgen dat ik dat IP vrij ga krijgen ? Is dit ook mogelijk aangezien ik het niet heb kunnen vinden...

Als iemand mij zou kunnen helpen met 1 van deze vragen zou ik erg blij zijn :)