Toon posts:

asus extreme n6600gt agp + zalman vf700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ondanks dat ik 't inet afgezocht heb en de verscheidene forums waaronder deze uiteraard, heb ik nog steeds niet het antwoord op mn vraag kunnen vinden.

Graag zou ik een asus extreme n6600gt agp willen aanschaffen, maar ik heb vrij weinig zin in de meegeleverde fan. Vandaar dat ik er een zalman vf700 op wil zetten, maar niet voordat ik zeker weet dat deze combinatie gaat werken. Volgens postings werkt 't met een XFX maar heeft iemand deze combinatie toevallig in zijn/haar bak hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, had in 't grote 6600 gt topic moeten staan, maar goed

Verwijderd

In theorie zal het kunnen werken, ware het niet dat d'r een AGP-bridge achtig ding opzit, wat ook gekoeld moet worden, en volgens MIJ dekt je zalman die niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:35:
In theorie zal het kunnen werken, ware het niet dat d'r een AGP-bridge achtig ding opzit, wat ook gekoeld moet worden, en volgens MIJ dekt je zalman die niet.
Is dat niet alleen bij de PCI-Express kaarten? Aan de titel te zien gaat de topic starter voor een AGP

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:36:
[...]

Is dat niet alleen bij de PCI-Express kaarten? Aan de titel te zien gaat de topic starter voor een AGP
Die agp bridge zit juist alleen op de AGP versie :o

En die agp bridge geeft waarschijnlijk geen problemen. Bij mij iig niet. Dat koelblokje daarvan kan er namelijk gewoon op blijven zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:36:
[...]

Juist bij de AGP kaarten zit er zo'n bridge op. Maar volgens mij heeft deze zijn eigen koelblok net als die van XFX

Verwijderd

Ik heb een oude rivisie van de Leadtek 6600 GT AGP, hij werkt perfect, dus geen Zalman nodig vanwege lawaai fan :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:39:
[...]

Die agp bridge zit juist alleen op de AGP versie :o

En die agp bridge geeft waarschijnlijk geen problemen. Bij mij iig niet. Dat koelblokje daarvan kan er namelijk gewoon op blijven zitten.
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:40:
[...]

Juist bij de AGP kaarten zit er zo'n bridge op. Maar volgens mij heeft deze zijn eigen koelblok net als die van XFX
Sorry, begin nu weer te denken, en haal 2 dingen vierkant door mekaar. Ben denk ik nog niet helemaal wakker :Y)
Pagina: 1