Misschien leuk nieuws voor de mensen die een "Intel Desktop Board" hebben. Sinds kort heeft Intel behalve het Desktop control center en Intel Active Monitor ook de Intel Integrator Toolkit publiek beschikbaar gemaakt. Met behulp van deze toolkit en het bios van je moederbord kun je onder andere een -mooi- eigen logo maken en bijvoorbeeld andere talen/opties voor het bios selecteren. Ook is het makkelijk grote hoeveelheden computers vrij gemakkelijk aan te passen. Ik had ooit een mailtje naar intel gestuurd dat het obenbaar maken van deze toolkit best leuk zou zijn, zou ik zijn verhoord? 
Ik heb nu bijvoorbeeld de franse taal uit mijn bios gehaald, BIS-support geinstalleerd en van mijn default-settings de BIOS-defaults gemaakt. Ook heb ik natuurlijk de SMBIOS-info aangepast en een eigen logo van 1024x768 pixels gemaakt.
Het enige wat me helaas niet is gelukt is het aanpassen van de systeemfrequentie met >4%., de D875PBZ is nog steeds niet echt een overklokkersbord geloof ik. Hebben mensen andere ervaringen, eventueel mat andere Intel-BIOSSEN en boards?
Ik heb nu bijvoorbeeld de franse taal uit mijn bios gehaald, BIS-support geinstalleerd en van mijn default-settings de BIOS-defaults gemaakt. Ook heb ik natuurlijk de SMBIOS-info aangepast en een eigen logo van 1024x768 pixels gemaakt.
Het enige wat me helaas niet is gelukt is het aanpassen van de systeemfrequentie met >4%., de D875PBZ is nog steeds niet echt een overklokkersbord geloof ik. Hebben mensen andere ervaringen, eventueel mat andere Intel-BIOSSEN en boards?
[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 20-01-2005 23:28 ]