een klein vraagje,
zelf heb ik een nieuwe pc gekocht met een nieuwe brander. de brander is een nec 3500 geworden. alleen bij het branden op 8 speed en 6 speed brand hij langer dan Nero aangeeft.
Als ik een dvd brand op 8 speed duurt het ongeveer 11 min. (misschien langer) dat de dvd klaar is.
wat me trouwens ook opvalt is dat de read buffer altijd op 100% blijft, maar dat de burn buffer soms van 100% naar 7% springt en dan snel weer naar 100 %, of hij schommelt tussen de 90 % tot 100%..
is dit normaal?
en wat moet ik doen zodat de dvd op 8 speed wel binnen 10 min. klaar zijn?
ik heb overal dma aanstaan.
ik heb genoeg hardeschijfruimte over (dacht dat het daar aan lag)
dvd's zijn philips dvd's (in het topic van welke dvd's er in kunnen wordt er gezegt dat ze goed zijn, ook voor deze brander)
geheugen is 512 mb ram
pc is een pentium 4 3200
kan iemand mij helpen?
hartelijk dank alvast...
zelf heb ik een nieuwe pc gekocht met een nieuwe brander. de brander is een nec 3500 geworden. alleen bij het branden op 8 speed en 6 speed brand hij langer dan Nero aangeeft.
Als ik een dvd brand op 8 speed duurt het ongeveer 11 min. (misschien langer) dat de dvd klaar is.
wat me trouwens ook opvalt is dat de read buffer altijd op 100% blijft, maar dat de burn buffer soms van 100% naar 7% springt en dan snel weer naar 100 %, of hij schommelt tussen de 90 % tot 100%..
is dit normaal?
en wat moet ik doen zodat de dvd op 8 speed wel binnen 10 min. klaar zijn?
ik heb overal dma aanstaan.
ik heb genoeg hardeschijfruimte over (dacht dat het daar aan lag)
dvd's zijn philips dvd's (in het topic van welke dvd's er in kunnen wordt er gezegt dat ze goed zijn, ook voor deze brander)
geheugen is 512 mb ram
pc is een pentium 4 3200
kan iemand mij helpen?
hartelijk dank alvast...
[ Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 20-01-2005 23:24 ]