Toon posts:

Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je een pc krijgt met een lege harddisk, en je wilt windows xp erop zetten. MOET je dan in MS-DOS wezen, of kan het ook anders?

Ik heb ook op school op mijn harddisk een image gezet. Dat was gelukt, en toen ik de computer opstartte waren er 6 partities.....en ik heb niet eens MS-DOS gebruikt, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Rag je XP CD erin => boot from CDD in de bios aanzetten en klaar is tumc ;)
Geen DOS voor nodig :)

[ Voor 4% gewijzigd door Atlas op 20-01-2005 22:53 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-10 19:55
Booten van CD ? :)

Leuke originele topicnaam btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Welkom op GoT. ;)

Gebruik een duidelijke topictitel, en geef duidelijk aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of wil gaan proberen bron:faq
Dit is zodat andere mensen jouw topic terug kunnen vinden, tx voor het begrip alvast... :+
edit:
Daarnaast is het eigenlijk een WOS vraag.. dwz het subforum Windows Operating Sytems ipv Complete systemen & Laptops...

[ Voor 30% gewijzigd door under-world op 20-01-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:08
Atlas schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:53:
Rag je XP CD erin => boot from CDD in de bios aanzetten en klaar is tumc ;)
Geen DOS voor nodig :)
En daar kun je dan vervolgens de partities precies zo indelen als je zelf wilt :). Dat je op die harde schijf 6 partities hebt was waarschijnlijk al zo ... dat zal niet alleen door die Image komen. 'n Image is gewoon een kopie van een volledige installatie welke je terugzet in één partitie (overwegend op C:)

En lees alsjeblieft de FAQ, want je lapt zo'n beetje alle regels aan je laars >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter! op 21-01-2005 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb je eerder al verwelkomd op GoT en je gewezen op de regeltjes. Het lijkt erop dat deze regeltjes nog niet helemaal tot je door gedrongen zijn. Dit topic voldoet -opnieuw- niet aan de richtlijnen van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.