[dMSN] hoe te krijgen voor Linux

Pagina: 1
Acties:

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42
Ik heb me blind gegoogled, nadat ik op een paar plekken aanbevelingen hiervoor ben tegengekomen. Helaas is alleen de windowsversie te downloaden op diverse plekken op het internet. Deze is wel uit te pakken in een onoverzichtelijke brei van andere zip-bestanden, executables e.d.
Heeft iemand al geprobeerd deze brei te ontwarren en hem in linux werkend gekregen? Eventueel heb ik geen bezwaar tegen een .deb bestandje O-)

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 07:42
dMSN heet trouwens geen dMSN meer; maar Mercury. Vandaar dat je het misschien niet gevonden hebt.

De linuxversie kun je van deze pagina afhalen. Ik weet alleen niet wat voor bestandje je dan uiteindelijk krijgt.

De officiële site is: www.mercury.to
De site waar je alle plugins e.d. kan krijgen is: www.merxtra.com

[ Voor 11% gewijzigd door allard_070 op 20-01-2005 22:49 ]

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42
En heel erg bedankt voor de snelle reactie. Gisteren even vergeten in mijn bookmarks te kijken :)

Verwijderd

Ik heb vandaag amsn geinstaleerd op men Linux bakkie, werkt goed, lijkt zeer veel op MSN messenger

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02 11:04

stefklep

((Stefklepje))

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:24:
Ik heb vandaag amsn geinstaleerd op men Linux bakkie, werkt goed, lijkt zeer veel op MSN messenger
Gebruik al paar jaar amsn op me Gentoo machine echt geweldig je ziet echt bijna elke nieuwe versie veranderingen komen wat het amsen nog leuker maakt :*)

Wacht trouwens nog wel op het webcam module waneer ze die er eens in bouwen net als bij msn windows.

[ Voor 14% gewijzigd door stefklep op 22-01-2005 18:28 ]