[Packard Bell I COMPLETE 2] twee keer uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Hallo, een kennis van mij heeft met zijn Packard Bell I COMPLETE 2 het volgene probleem: telkens moet hij zijn computer twéé keer uitzetten; de eerste keer gaat alleen de printer uit :?. Als de printer al uit stond, wordt deze eerst ingescxhakeld en vervolgens weer uit. Het probleem doet zich sinds enkele weken voor. Voor de rest doet de PC het goed. Specificaties van de PC zijn hier te vinden. De gebruiker van dexe PC heeft zelf weinig verstand van zaken, en heeft mij zodoende érg weinig informatie kunnen geven over wat hij al dan niet heeft gedaan wat het probleem heeft veroorzaakt. Mijn vraag is dus nu of iemand dit probleem met deze systemen kent en zoja of er een oplossing voor is te vinden.

De printer die gebrukt wordt is een Lexmark Inktjet printer. Zelf heb ik al bij Packard Bell en op het www gezocht, maar ik heb niets gevonden waar ik veel wijzer van werd.

Overigens draait op het systeem Windows XP Professional met service pack 2.

Alast bedankt voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Post wat meer info.

en als het zo'n goede vriend is kan je hem vast wel helpen.

- haal de printer er eens vanaf en kijk wat er gebeurd
- download alle updates/drivers
- spyware/virusscan uitvoeren
- packard bell contacten
- zoeken google/got
- met minimale hardware opstarten

probeer eens wat en post dan je resultaten hier als het niet gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
LoeiOrdinair schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:07:
Post wat meer info.

en als het zo'n goede vriend is kan je hem vast wel helpen.

- haal de printer er eens vanaf en kijk wat er gebeurd
- download alle updates/drivers
- spyware/virusscan uitvoeren
- packard bell contacten
- zoeken google/got
- met minimale hardware opstarten

probeer eens wat en post dan je resultaten hier als het niet gelukt is.
Spyware hebben we inmiddels gecontroleerd, er waren inderdaad wat items gevonden; deze zijn verwijderd. Dit heeft het probleem echter nog niet opgelost. Ik vermeldde in de topicstart al dat ik al gezocht had binnen de suport van Packard Bell en met Google, maar daar niks gevonden had. Ook binnen GoT heb ik geen soortgelijke problemen gevonden. Desalniettemin bedankt voor de tips tot nu toe. Ik ga zeker de andere tips nog proberen.