Hallo, een kennis van mij heeft met zijn Packard Bell I COMPLETE 2 het volgene probleem: telkens moet hij zijn computer twéé keer uitzetten; de eerste keer gaat alleen de printer uit
. Als de printer al uit stond, wordt deze eerst ingescxhakeld en vervolgens weer uit. Het probleem doet zich sinds enkele weken voor. Voor de rest doet de PC het goed. Specificaties van de PC zijn hier te vinden. De gebruiker van dexe PC heeft zelf weinig verstand van zaken, en heeft mij zodoende érg weinig informatie kunnen geven over wat hij al dan niet heeft gedaan wat het probleem heeft veroorzaakt. Mijn vraag is dus nu of iemand dit probleem met deze systemen kent en zoja of er een oplossing voor is te vinden.
De printer die gebrukt wordt is een Lexmark Inktjet printer. Zelf heb ik al bij Packard Bell en op het www gezocht, maar ik heb niets gevonden waar ik veel wijzer van werd.
Overigens draait op het systeem Windows XP Professional met service pack 2.
Alast bedankt voor alle hulp.
De printer die gebrukt wordt is een Lexmark Inktjet printer. Zelf heb ik al bij Packard Bell en op het www gezocht, maar ik heb niets gevonden waar ik veel wijzer van werd.
Overigens draait op het systeem Windows XP Professional met service pack 2.
Alast bedankt voor alle hulp.