Aldi MD8383 PowerCinema probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een Aldi MD8383 PC die oorspronkelijk onder Windows XP Home draaide. Ik heb het operating system gewijzigd naar Windows XP Pro en alle software die met de PC werd meegeleverd, opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt probleemloos, op één uitzondering na:

PowerCinema start op, maar doorloopt steeds de procedure van "Eerste installatie" Daarbij wordt me eerst gevraagd welk type beeldscherm ik heb (4:3 of 16:9) en vervolgens hoeveel luidsprekers er zijn aangesloten (2). De volgende stap is de vraag of ik een digitale (kabel) of analoge (antenne) radio aansluiting heb. Maar wanneer ik op dat beeld kom, krijg ik steevast een Microsoft Error Report met als enige mogelijkheid "Send" of "Don't send".

Heeft iemand enig idee hoe dat komt?

De inhoud van het rapport vind je hieronder:

AppName: pcm3.exe AppVer: 3.0.0.2229 ModName: sysui.dll
ModVer: 3.0.0.2229 Offset: 0005a4ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna exact hetzelfde probleem. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Herinstalleren maakt geen verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Niet online
Weet niemand een eventuele oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:40
Je kan even met de helpdesk bellen van medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b..RAM schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:58:
Je kan even met de helpdesk bellen van medion.
Niet als je XP Pro hebt geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad geen optie meer. Ik heb echt al vanalles geprobeerd en niks lijkt een verschil te maken.

Zou PowerCinema gewoon niet werken onder XP Pro?

Heb al alles opnieuw geïnstalleerd, de installatievolgorde van drivers veranderd, vlak na WinXP installatie PowerCinema geïnstalleerd. Niks maakt een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zo ver ik weet werken al je drivers en software gewoon onder Pro, behalve je chipset driver.

Die kan wel een problemen geven check in apparaatbeheer SM BUS MASTER CONTROLLER .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Niet online
In apparaatbeheer staat er nergens een waarschuwing (uitroepteken) of foutmelding (rood kruisje)
Pagina: 1