Ik heb een Aldi MD8383 PC die oorspronkelijk onder Windows XP Home draaide. Ik heb het operating system gewijzigd naar Windows XP Pro en alle software die met de PC werd meegeleverd, opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt probleemloos, op één uitzondering na:
PowerCinema start op, maar doorloopt steeds de procedure van "Eerste installatie" Daarbij wordt me eerst gevraagd welk type beeldscherm ik heb (4:3 of 16:9) en vervolgens hoeveel luidsprekers er zijn aangesloten (2). De volgende stap is de vraag of ik een digitale (kabel) of analoge (antenne) radio aansluiting heb. Maar wanneer ik op dat beeld kom, krijg ik steevast een Microsoft Error Report met als enige mogelijkheid "Send" of "Don't send".
Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
De inhoud van het rapport vind je hieronder:
AppName: pcm3.exe AppVer: 3.0.0.2229 ModName: sysui.dll
ModVer: 3.0.0.2229 Offset: 0005a4ed
PowerCinema start op, maar doorloopt steeds de procedure van "Eerste installatie" Daarbij wordt me eerst gevraagd welk type beeldscherm ik heb (4:3 of 16:9) en vervolgens hoeveel luidsprekers er zijn aangesloten (2). De volgende stap is de vraag of ik een digitale (kabel) of analoge (antenne) radio aansluiting heb. Maar wanneer ik op dat beeld kom, krijg ik steevast een Microsoft Error Report met als enige mogelijkheid "Send" of "Don't send".
Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
De inhoud van het rapport vind je hieronder:
AppName: pcm3.exe AppVer: 3.0.0.2229 ModName: sysui.dll
ModVer: 3.0.0.2229 Offset: 0005a4ed