Wat voor TV voor MCE

Pagina: 1
Acties:

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 10:42
Ok mensen ik wil binnenkort een nieuwe tv gaan kopen, maar ik weet nog niet welke. Dit omdat ik namelijk op de tv MCE weer wil geven (lcd-tv is dus niet nodig, want ik hoef er niet op te computeren). Ik vraag me echter af wat ik het best kan doen:

- Een 4:3 TV kopen en hier het beeld op klonen (zonder gekke resoluties)
- Een Breedbeeld tv kopen en hier het beeld op klonen zonder de resoluties te veranderen
- Een Breedbeeld tv kopen en hier het beeld op klonen met een lage bb resolutie (die is er toch? Zoja, welke? :S)

Wat kan ik dus het beste doen...

Avast bedankt

• Jilvoos
KICK })

Verwijderd

Wanneer je middels mce ook wil computeren, is dat alleen mogelijk middels lcd dan?
En niet gewoon met breedbeeld?

Verwijderd

Eigenlijk, betreffende die resoluties, TV wordt altijd in 640x480 uitgezonden, dus in die resolutie krijg je ook het scherpste beeld. Als je dus hogere resoluties scherp wilt zal je toch LCD moeten nemen.

Verwijderd

Minder dan 640... Ga uit van 576 scanlines voor een TV. Breedte bepaal je zelf maar aan de hand van je TV.

Het allerbeste zal een TV zijn met een D-SUB of een DVI ingang. En ja, dan zit je vaak al snel bij LCD/plasma.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Op sommige Loewe tv's kun je een vga kaart installeren, zodoende kun je zelfs hogere resoluties dan 640x x weergeven...
Is dan wel weer vrij prijzig... ;)

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...diacenter/breedbeeld.aspx

in bovenstaande link wordt wel aangegeven dat het mogelijk is om gebruikt te maken van home center en breedbeeld, heeft iemand hier ook daadwerkelijk ervaringen mee?
Dus niet alleen m.b.t. de multimedia, maar vooral het computeren ermee.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37

Shunt

Boe

gewoon niet moeilijk gaan doen. en gewoon een leuke breedbeeld tv kopen en daar een aparte deskopt op aan maken die als sec scherm draaien en dan ultramon om alles op zijn plaats te zetten. mce naar het 2e scherm en klaar is kees. geen gepruts je start mce en alles gebeurt via dat scherm. je doet je gewone ding nogsteeds mooi via je prime scherm.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:33:
gewoon niet moeilijk gaan doen. en gewoon een leuke breedbeeld tv kopen en daar een aparte deskopt op aan maken die als sec scherm draaien en dan ultramon om alles op zijn plaats te zetten. mce naar het 2e scherm en klaar is kees. geen gepruts je start mce en alles gebeurt via dat scherm. je doet je gewone ding nogsteeds mooi via je prime scherm.
uhm ,zou je aan deze leek (wat dat betreft) uit kunnen leggen wat je precies bedoeld?
kan je een desktop aanmaken op je breedbeeld-tv? Ik begrijp eerlijk gezegd niet precies de bedoeling. Zou je het kunnen leggen?
b.v.d.

• Jilvoos
Hij bedoelt dat je gewoon je bureaublad moet uitbreiden naar je breedbeeld en dan mce daarheen kan slepen. Doe je heel simpel in de eigenschappen van je beeldscherm (rechtermuisknop op bureaublad).

Maar mensen ik denk dat ik genoeg weet, Bedankt!!
Pagina: 1