Toon posts:

Stuk uit plaatje halen in ASP

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een plaatje in bv 4 stukken delen. Ik zoek dus een script dat een plaatje laad en deze dan kan verdelen(knippen) in 4 plaatjes. Als ik deze 4 plaatjes weer aan elkaar zet, dan moet ik het orginele plaatje weer terug zien.

Weet iemand hoe dit zou moeten?

Alvast bedankt,

Bertram

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Er zijn componenten waarmee je plaatjes kunt bewerken:
http://www.aspin.com/home/components/graphics

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:39:
Ik wil graag een plaatje in bv 4 stukken delen. Ik zoek dus een script dat een plaatje laad en deze dan kan verdelen(knippen) in 4 plaatjes. Als ik deze 4 plaatjes weer aan elkaar zet, dan moet ik het orginele plaatje weer terug zien.
Scriptrequest e.d. hebben we hier liever niet, vandaar dat ik je topic sluit. Waarschijnlijk is met een beetje zoeken op google e.d. vast wel wat te vinden wat je kunt gebruiken.

Op het moment dat je zelf aan het ontwikkelen bent en een concrete vraag hebt, dan kan je gerust hier een topic openen. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests en P&W FAQ - De "quickstart"

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.