Hey
Jongens ik heb een ernstig prob!
Ok Ik heb gister mijn thermaltake silend tower ontvangen gelijk erop gemaakt.... mobo eruit klip bevestigen. ok klaar
Eenmaal dat ik opstart is me hele scherm raar opeens een win 98 balk * draai XP * en krijg ik errors van cpu ofzo... open met delphi dee ie opeens ok ff kijken allemaal getallen word ik niets wijs uit. naja ok anuleren.
Ga ik verder prog verweideren wat die fout veroorzaakte helpt niet nog errors.
Ok denk ik ff formateren is het wel weg.
Not... dus kom ik achter denk ik dat ie gaat instaleren naa het formateren niet dus het bekende vriendje blue screen komt even een kijkje nemen met Geheugen dump. IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Ok reboot FBS naar 100Mhz gezet en jaa hoor hij gaat verder.
Ok Zit ik in windows alles goed en wel zit ik op me'n 2700+ te draaien kijk ik bij eigenschappen is ie 1500+ ik naar de bios fbs op 166Mhz zetten...
Ok Start ik op lekker msn jeej pc gefixt. not reboot ie spontaan. heb geen virusen ofzo drivers zijn perfect heb geen oc en geen flash uitgevoert.
Zegt iemand tegen mij doe dan dat je een blue screen krijgt.
Ok gedaan krijg ik weer IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL en zo'n ****stop ding.
Ik word hier helemaal gek wand hij heeft gewoon normaal gedraait op 166.
Ok specs
Amd 2700+
Asus A7N8X Deluxe
1gb geheugen ,geheugens zijn al getest geen fouten... heb ook al om en om gedraait.
Ati Radeon 9600 Pro 128mb
Temp Proc is 24 graden dus dat zit wel snor.
Iemand een idee want ik moet me pc echt snel up and running hebbe voor school en hij moet dus snel functioneren.
Mvg Cablekevin
Woeps titel moet AMD zijn!
Jongens ik heb een ernstig prob!
Ok Ik heb gister mijn thermaltake silend tower ontvangen gelijk erop gemaakt.... mobo eruit klip bevestigen. ok klaar
Eenmaal dat ik opstart is me hele scherm raar opeens een win 98 balk * draai XP * en krijg ik errors van cpu ofzo... open met delphi dee ie opeens ok ff kijken allemaal getallen word ik niets wijs uit. naja ok anuleren.
Ga ik verder prog verweideren wat die fout veroorzaakte helpt niet nog errors.
Ok denk ik ff formateren is het wel weg.
Not... dus kom ik achter denk ik dat ie gaat instaleren naa het formateren niet dus het bekende vriendje blue screen komt even een kijkje nemen met Geheugen dump. IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Ok reboot FBS naar 100Mhz gezet en jaa hoor hij gaat verder.
Ok Zit ik in windows alles goed en wel zit ik op me'n 2700+ te draaien kijk ik bij eigenschappen is ie 1500+ ik naar de bios fbs op 166Mhz zetten...
Ok Start ik op lekker msn jeej pc gefixt. not reboot ie spontaan. heb geen virusen ofzo drivers zijn perfect heb geen oc en geen flash uitgevoert.
Zegt iemand tegen mij doe dan dat je een blue screen krijgt.
Ok gedaan krijg ik weer IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL en zo'n ****stop ding.
Ik word hier helemaal gek wand hij heeft gewoon normaal gedraait op 166.
Ok specs
Amd 2700+
Asus A7N8X Deluxe
1gb geheugen ,geheugens zijn al getest geen fouten... heb ook al om en om gedraait.
Ati Radeon 9600 Pro 128mb
Temp Proc is 24 graden dus dat zit wel snor.
Iemand een idee want ik moet me pc echt snel up and running hebbe voor school en hij moet dus snel functioneren.
Mvg Cablekevin
Woeps titel moet AMD zijn!
[ Voor 6% gewijzigd door Cablekevin op 20-01-2005 20:39 . Reden: Titel en Geheuge ]