Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gebruiksaanwijzing in het nederlands

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn tweedehands PPC medion 40600 binnen en vraag me af of iemand hier weet hoe ik aan een gebruiksaanwijzing kom.....Ik heb al op deze site gezocht en de verwijzing naar de Duitse site gezien maar vroeg me af, omdat mijn deutsch niet meer zo goed is als het geweest is :? , of er ook een nederlandse versie bestaat. Alvast bedankt!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Er is wel een papieren NL handleiding, maar niet te vinden op de Medion site, enkel de Duitse versie in .pdf.

Je zult het toch echt zelf uit moeten zoeken (zo moeilijk is dat niet, ik heb hem niet eens gelezen en ik kan er mee werken)

En als eigenaar bewaar je toch een handleiding, en geef je toch mee als je hem legaal verkoopt? of zie ik het nou verkeerd?

Je zou evt. Medion PPC door kunnen lezen, staan ook wel wat tips in.

[ Voor 18% gewijzigd door Resistor op 20-01-2005 19:55 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem overigens geheel legaal gekocht (met bon +garantie en allerlei toebehoren maar helaas geen gebruiksaanwijzing)
Hij zit overigens al in de auto en heeft onze straat al gevonden maar het blijft handig om er een gebruiksaanwijzing bij te hebben, toch?