Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Nope, USB misschien nog wel, maar je kunt er zelf toch ook wel 1tje in mekaar knutselen ?nvidia schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:42:
Ikzelf heb een kabeltje nodig om een PS2 aansluiting (meiske) nodig om te verbinden met mijn bluetooth receiver (lijkt op een nokia opladder - stekkertje). De kabel zou onder een stroom staan van 6 V.
Nu is mijn vraag. Zijn er kabels op de markt met PS2 meiskes met een uiteinde zoals het uiteinde om een nokia op te laden!
Op google niets te vinden. Weten jullie een shop die dit verkoopt?
Er komt geloof ik 3.6V uit zon nokia oplader, je PS2 is 5, dus moet je toch wel wat mee kunnen regelen
Verwijderd
[edit]
Volgensmij is PS/2 namelijk een standaard DIN-aansluiting
[/edit]Ohw je hebt de andere kant van de kabel nodig
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 19:46 ]
Heb eigenlijk kabel nodig met langs ene kant een PS2 (meiske) en langs anders kant zoals een nokia-oplader!Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:44:
Conrad heeft ze zoiezo wel volgensmij.
[edit]
Volgensmij is PS/2 namelijk een standaard DIN-aansluiting
[/edit]Ohw je hebt de andere kant van de kabel nodig
Verwijderd
Volgensmij is PS/2 een mini-DIN 6 bus en die heeft conrad iig:http://www1.nl.conrad.com...L&p_init_ipc=X&~cookies=1nvidia schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:48:
[...]
Heb eigenlijk kabel nodig met langs ene kant een PS2 (meiske) en langs anders kant zoals een nokia-oplader!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 19:54 ]
Nee, hij wil bluetooth receiver gebruiken met een ps/2 geval.418O2 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:21:
je wil je telefoon opladen via je ps2 poort ?
Waarop snap ik niet helemaal, 1 eind is een bleutooth receiver maar het andere eind is je telefoon???
En het is geen stroom van 6V, het is een spanning van 6 volt
En staat er op de Nokia site niets bij de accecoires?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ja weet ik, ik zou een PS2 female moeten hebben en dan kan ik het aan mijn kabel hangen, dan is het enkel plug & play werk. Maar waar geraak ik aan zo'n kabel? of kopstuk?DaWaN schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:32:
Je kan ook een PS2 verlengkabel strippen
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 15:10 ]