Firefox en Woningnet.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor het zoeken van een woning gebruik ik woningnet, een samenwerkingsverband van verschillende woningcoöperaties.

Om een woning te bezichtigen, kun je gebruik maken van een 360 graden viewer van cyclomedia. Het is mij echter niet gelukt deze viewer ook onder firefox werkend te krijgen. Sterker nog, waar in IE het logo staat om de viewer te activeren, zie je in firefox niets!

Weet iemand mss een truc om dit toch te kunnen bewerkstelligen onder ff?

==
hoi

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
Ik denk dat de truc bestaat uit die lui een mail sturen dat het niet werkt en hopen dat ze het gaan fixxen, ik zie hier in Opera nadat er een melding gegeven wordt dat die viewer geinstalleer moet worden ook niks.
Er staat ook bij dat je IE 5.01 of hoger moet hebben om het te gebruiken, denk dat ze dus alleen maar aan de kuddes denken en niet aan de mensen met eigen smaak

• Eusebius
  • Niet online
Mail :? Wasda? ;)

Zoiets dacht ik ook al - maar mss weet iemand een trucje om zoiets te kunnen omzeilen. We zitten niet voor niets bij de 'verzameling van aanpassers'

==
hoi

• Eusebius
  • Niet online
Je hebt gelijk ... CTRL-C, CtrL-V, en gooi er maar een slotje op :-)

==
hoi

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoewel ik in de regel net zo lief een los topic als een slechtdoorzoekbaar Groot Topic heb, is het denk hier hier inderdaad net zo best daar te doen en twee keer is te veel. Dus slotjeeeeeuh :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.