Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT Probleem!! :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij heeft als ie UT speelt steeds dat ze poppetje vanzelf een kwartslag draait zonder dat ie zijn muis beweegt......Aan zijn systeem zal et niet liggen nl: AMD Dondervogel 1ghz, 128 mb intern, geforce2 32 mb kaartje, 30 gb 7200rpm
enz enz........maar waar kan et wel aan liggen????misschien iemand met zelfde ervaring en die het heeft opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 22:39 schreef damnu het volgende:
Een vriend van mij heeft als ie UT speelt steeds dat ze poppetje vanzelf een kwartslag draait zonder dat ie zijn muis beweegt......Aan zijn systeem zal et niet liggen nl: AMD Dondervogel 1ghz, 128 mb intern, geforce2 32 mb kaartje, 30 gb 7200rpm
enz enz........maar waar kan et wel aan liggen????misschien iemand met zelfde ervaring en die het heeft opgelost
Kan dan echt niemand ons helpen......wij willen graag ff UTén tegenelkaar maar zo werkt dat nie.....pleaze help :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Kijk eens in opties van keyboard enzo...anders ga eens Turok 2 proberen...Ben ik ook nog steeds..wil nog niet aan UT.

Verwijderd

Ik heb wel dat als ik een ut server draai dat andere gasten in 1x ergens anders staan als ze rondlopen. Beetje vaag. Weet ook nog steeds niet waar het aan ligt eigenlijk

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
mm...ik denk toch dat het aan het toetsenbord ligt, probeer anders ff UT opnieuw te instaleren! werkt vast wel..

ene, dat van die poppetjes die ineens heel ergens anders zijn...dat ligt aan je verbinding, aan je 'lag' dat is dus als het ware de vertraging, dus de tijd die het duurt om de siganlen van de ander z'n pc naar jou beeldscherm te komen, daardoor kan het wat schokkerig overkomen...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op zaterdag 06 januari 2001 12:57 schreef killer-b het volgende:
Ik heb wel dat als ik een ut server draai dat andere gasten in 1x ergens anders staan als ze rondlopen. Beetje vaag. Weet ook nog steeds niet waar het aan ligt eigenlijk
LOLLOLLOLOLO

als ik steeds een servertje wil starten, en sommige lui willen joinen, dan moeten ze allemaal rare dingen downloaden, en dan als ie klaar is switch weer naar een andere bestand dat gedowned moet worden, en daarna weer naar die vorige, hihi

Verwijderd

Topicstarter
ene, dat van die poppetjes die ineens heel ergens anders zijn...dat ligt aan je verbinding, aan je 'lag' dat is dus als het ware de vertraging, dus de tijd die het duurt om de siganlen van de ander z'n pc naar jou beeldscherm te komen, daardoor kan het wat schokkerig overkomen...
Maar hij heeft et al wanneer ie gewoon speelt....we hebben nog geen multiplayer game gespeeld omdat het zo schokkerig is.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15

4POX

Everybody is wired

Hangt er misschien een joystick aan die PC die slecht gekalibreert is ¿

AKA Rinkel weblog

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Op zaterdag 06 januari 2001 13:19 schreef Mister_X het volgende:

[..]
LOLLOLLOLOLO

als ik steeds een servertje wil starten, en sommige lui willen joinen, dan moeten ze allemaal rare dingen downloaden, en dan als ie klaar is switch weer naar een andere bestand dat gedowned moet worden, en daarna weer naar die vorige, hihi
Hehe, vertel mij wat:D

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 januari 2001 14:23 schreef 4POX het volgende:
Hangt er misschien een joystick aan die PC die slecht gekalibreert is ¿
Er hangt geen joystick aan.....maar ik hoor net dat ie hetzelfde heeft met Soldier Of fortune.....is echt kut gewoon.....we kunnen niet eens ff lekker ut' en :'( terwijl we daar zoveel zin in hebben.........elkaar een beetje afknallen

Verwijderd

drivers, via 4in1. ik noem maar wat

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 17:21 schreef killer-b het volgende:
drivers, via 4in1. ik noem maar wat
hij'p een PIII

denk nie dat ie zoveel aan die via drivers heeft (kweenie psies wat voor chipset er op zo'n cuv4x zit, maa geen via toch?)

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 01:01 schreef Scimitar het volgende:

[..]
hij'p een PIII

denk nie dat ie zoveel aan die via drivers heeft (kweenie psies wat voor chipset er op zo'n cuv4x zit, maa geen via toch?)
Het gaat niet om mijn pc maar om de pc van een vriend.....dat is een AMD athlon thunderbird 1ghz

Verwijderd

ah ok ;)
suc6 dan met VIA 4in1 :)
Pagina: 1