Toon posts:

Fujitsu

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand de Amilo D1845? Hij is momenteel in de aanbieding bij de makro. Ik kan er amper wat van terug vinden op GOT & Google? Is het wat en ze vragen er €1367,- incl. voor. Ik kan ook geen prijsvergelijk maken dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je zou allicht met de pricewatch kunnen proberen een computer met dezelfde specificaties samen te stellen, en kijken wat dat kost... Weet je in iedergeval iets...
Maar volgens mij is hier een algemeen topic voor als ik mij niet vergis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan amper wat vinden op Google 8)7

http://www.google.nl/sear...45&btnG=Google+zoeken&lr=

en waar je toch vrijwel het eerst zou kijken:
http://www.fujitsu-siemen...tebooks/amilo_d_wide.html

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Google; linkies zijn niet echt bruikbaar voor wat betreft ervaringen of reviews. ;) En de fuji.. site wordt ik niet meer wijzer van dan de specs en die staan ook in de folder vermeld. Maar toch bedankt voor het intikken van google. ;)
Iemand anders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel die data sheet bekeken op de website van fujitsu (link staat rechts bij Specifications)? Daar staat heel veel info over het notebook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:51:
Heb je wel die data sheet bekeken op de website van fujitsu (link staat rechts bij Specifications)? Daar staat heel veel info over het notebook in.
Yep, die heb ik echt bekeken. Ik had ook echt al gegoogeld. ;)
Ik wil meer dingen horen over kwaliteit scherm etc. Mijn 'vadertje' wil het ding kopen maar ik lees er weinig over, ken em niet en hij is ook heel slecht verkrijgbaar bij alle andere aanbieders vandaar. TnX anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Prima dat je graag meer wil weten van een apparaat, voordat je het geld over de balk smijt. Hierbij moet je echter wel een topic openen die aan deze richtlijnen voldoet. Simpelweg een topic neerkwakken zonder enige extra informatie (specs b.v) is dus niet echt de bedoeling. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.