Toon posts:

[thunderbird 1.0] nieuwe account, weg mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net thunderbird 1.0 ingesteld en alles erop en eraan met een pop3 mailadres.
ik klikte op Get Mail, en ik ontvang al mijn mailtjes die ik ooit had ontvangen (so far so good)

maar omdat ik niet helemaal tevreden was met de naamgeving van mijn account besloot ik hem weg te gooien en hem opnieuw aan te maken. ik klikte weer op Get Mail, en....niks.
In de webmail (waar ik het eerst mee las) was ook alles weg.

Ik heb geen enkel mailtje weggegooid, alleen de account. het zal dus wel ergens op mijn hd staan, maar misschien weet iemand hoe ik het makkelijker terug kan krijgen door recovery progjes te draaien. (is vrij belangrijk)

alvast bedankt

• HYS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-03-2024

HYS

als je je email binnenhaalt wordt dat van de server verwijdert, als je dat dan vervolgens ook van je hd verwijdert. Tja, das niet zo handig, backups zijn er niet voor niets!

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 12:42
Zit met ongeveer hetzelfde probleem, Mailtje bleek in ineens nog nodig te hebben.

Heb alleen het account verwijderd, omdat ik het emailadres niet kon behouden. (xs4all wijzigde haar beleid mbt mailboxen voor ex werknemers... en ik had dat adres via een ex werknemer)
Had niet in de gaten dat dan meteen alle mailtjes verwijderd zouden worden...

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21

BCC

Voor Pop3 staat leave on server standaard bij Thunderbird uit. Je hebt dus denk ik je mailtjes weggegooid.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

Misschien met een undelete tool nog iets terug te halen van de lokatie aar TB zijn mailtjes opslaat? Voor zover ik weet zijn dat gewoon plain text files.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.