Toon posts:

Nova.planet.nl What's going on?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 6 weken geleden downloade ik heel veel via News Binaries. Helaas kon ik dit even niet meer doen vanwege de tijd die school inbeslag neemde. Nu de laatste tijd krijg ik allemaal fout meldingen van Post Purged ik kan dus geen hele bestanden meer binnen halen. Ook sommige binarie links doen het bij mij niet meer. Alt.binaries.games.xbox kan ik dus niet meer binnen halen. Ik heb alles nagekeken en grondig getest ook mijn newsbin programma's opnieuw geinstalleert.

Ik heb zo het gevoel dat het aan de "Nova.planet.nl" server ligt. Een vriend van mij heeft een acountje afgesloten bij Eweka en kan wel alles binnen-halen. Hebben meerdere mensen last van dit probleem?

Ligt dit aan Nova.planet.nl
Of aan mijn programma NewsbinPro ? (Wat ik niet kan voorstellen)

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:52:
[...]

Ligt dit aan Nova.planet.nl
Of aan mijn programma NewsbinPro ? (Wat ik niet kan voorstellen)
Mischien heeft Planet Internet wel besloten/opgelegd gekregen om bepaalde groepen niet meer door te laten.
En mischien bewaren ze de binaire berichten iets korter?

Verwijderd

Topicstarter
P-ter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:54:
[...]

Mischien heeft Planet Internet wel besloten/opgelegd gekregen om bepaalde groepen niet meer door te laten.
En mischien bewaren ze de binaire berichten iets korter?
Wat bedoel je met: "En mischien bewaren ze de binaire berichten iets korter?"
a.b.blabla.bla?

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:59:
[...]

Wat bedoel je met: "En mischien bewaren ze de binaire berichten iets korter?"
a.b.blabla.bla?
nee, na een verloop van tijd gooein ze de files weg

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Verwijderd

Planet loopt inderdaad de laatste dagen, week, te klooien. Gelukkig heb ik ook een eweka accountje, wat prima samen gaat. Het eweka account heb ik samen met een vriend genomen dus dan vallen de maandelijkse kosten ook reuze mee. Je kunt het ook samen gebruiken tergelijk. zolang je maar niet boven de 4 lijnen uitkomt.

Succes _/-\o_

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-02 08:55
idd heb ik ook al :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:01:
Planet loopt inderdaad de laatste dagen, week, te klooien. Gelukkig heb ik ook een eweka accountje, wat prima samen gaat. Het eweka account heb ik samen met een vriend genomen dus dan vallen de maandelijkse kosten ook reuze mee. Je kunt het ook samen gebruiken tergelijk. zolang je maar niet boven de 4 lijnen uitkomt.

Succes _/-\o_
Hhmmm.... Klinkt interresant waar kan jeje dan registreren voordat?

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:01:

Succes _/-\o_
alleen jammer dat ze je ban klokkeren als ze erachter komen

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Verwijderd

donald_dick schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:09:
[...]
alleen jammer dat ze je ban klokkeren als ze erachter komen
Ik heb ze zelfs een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik thuis gebruik wilde maken van eweka en op mijn "werk" :7 ook. Tevens heb ik letterlijk gevraagt of het ip-adres afhankelijk was, waarop hun antwoord NEE was. Dus waarop bazeer jij je "ban"?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb soortgelijke problemen met nova. Alleen a.b.games.xbox heb ik nooit (3 maanden geleden probeerde ik het voor het eerst) binnen kunnen halen/subscriben. Hij staat simpelweg niet in de group list.

Tja het is gratis denk ik altijd maar ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:08:
[...]

Hhmmm.... Klinkt interresant waar kan jeje dan registreren voordat?
Kijk hier maar eens: http://forum.ftd.nu/showt...highlight=eweka+payserver

Verwijderd

Topicstarter
Thx Ik denk dat ik het maar eens ga regelen want op mijn school hebben ze snel internet van SURFnet internet dus dat schiet dan wel lekker op! :) Alhoewel Eweka maar 8mbit gaat eigenlijk snel genoeg 1 mb per seconde. Waarbij je rekening moet houden met Ups & Downs. En dan wil ik natuurlijk thuis er ook gebruik van kunnen maken. Je mag namelijk 4 connecties gebruiken zie ik hier. Dus 4 tegelijk online maar niet 5 of meer tegelijk online.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 18:23 ]

Verwijderd

Je moet het eens met maar 1 of 2 lijntjes proberen bij Planet als het tijdelijk ff niet werkt. Ik heb er ook last van gehad maar met twee lijntjes deed hij het prima. Vandaag werkt het gewoon weer met drie!

Succes.

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 09:50
Ik heb hier er ook al een tijdje last van ja, zwaar vervelend. Ik had ook eweka, viel me toen tegen, maar ik zie me bijna genoodzaakt om het weer te nemen. En aangezien Grabit ook aanzienlijk is verbeterd (NZB en een search) moet het nu beter werken.

Ik in de zomer, als het kan, over op Casema, die schijnen echt de bom te zijn in nieuwsgroepen, maar dat moet ik nog even researchen.

King of Cod

Verwijderd

nova.planet doet inderdaad erg vervelend de laatste tijd, veel incomplete posts, sommige posts verschijnen niet eens op de server etc. etc., ook ik heb daarom een accountje bij eweka genomen, en dat werkt echt als een trein.

Verwijderd

Topicstarter
Jah. Precies en je kan daar natuurlijk met 4 connecties ter gelijk gebruiken. Dus je kan em dan ook op 4 verschillende locaties gebruiken.

Verwijderd

Het klop de laatste tijd veel post purged ook eweka genomen gewoon toppy.
Ze zijn wel bij planet bezig om het te verbeteren maar dan moet er ook voor worden betaald.
Heb ik binnen planet vernomen waneer is nog niet bekend.
Pagina: 1