PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
De foutmelding is vrij duidelijk. Net begonnen met Java neem ik aan?
Misschien is het een goed idee om eerst een tutorial door te nemen die je de basis van Java uitlegt.
Maar goed als ik ben (
) toch even een uitleg. Een applet moet blijkbaar een public constructor hebben, dus voeg de volgende regels code toe:
Een constructor is een stuk code dat wordt aangeroepen bij het aanmaken van je object. Ik denk trouwens dat er nog wel meer fouten gaan komen nadat je de bovenstaande regels hebt toegevoegd. Er zijn een aantal methodes die je moet implementeren.
Misschien is het een goed idee om eerst een tutorial door te nemen die je de basis van Java uitlegt.
Maar goed als ik ben (
Java:
1
2
| public Applet1() { } |
Een constructor is een stuk code dat wordt aangeroepen bij het aanmaken van je object. Ik denk trouwens dat er nog wel meer fouten gaan komen nadat je de bovenstaande regels hebt toegevoegd. Er zijn een aantal methodes die je moet implementeren.
[ Voor 26% gewijzigd door bigbeng op 20-01-2005 17:50 ]
bedankt. ik ben inderdaad net begonnen met java.
het programma waar ik meebezig was werkt nu wel
het programma waar ik meebezig was werkt nu wel
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Hmmmja. Dit had je zelf echt wel op kunnen lossen door het lezen van een Javatutorial lijkt me 
De foutmelding geeft echt precies aan wat er mis is
De foutmelding geeft echt precies aan wat er mis is
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()