[DOMEIN] Domein met subdomeins en pop3 host

Pagina: 1
Acties:

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:48
Wegens het proffesioneel online komen van mijn bedrijf zoek ik naar een domeintje, opzich geen probleem genoeg over te vinden, alleen nu komt mij probleem; ik ben weer lastig en zoek een host met;
  • een aantal (+5) subdomeinen,
  • meer als 5 pop3 boxen of aliassen zodat SBS ze er uit kan pikken,
  • webspace is niet nodig, we hebben een eigen webserver,
Nu heb ik de FAQ al door gelezen en op deze; www.webhosters.nl website een middagje door gebracht, maar ik kan niemand vinden die mij dit te bieden heeft.

Iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door 0fbe op 21-01-2005 13:39 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uh je wilt iets bijzonders zeg je en vervolgens noem je 5 subdomeinen en wat popboxen/aliassen. Dat kan iedere hoster je leveren, misschien niet 'standaard' maar ik kan me niet voorstellen dat je niemand kunt vinden als je gewoon wat mensen een mailtje stuurt.

edit:
Oh, en professioneel is met 1 'f' ;)

Nu ik even nadenk, volgens mij kun je bij iedere hoster terecht waarbij je een control panel krijgt om je domeintje te beheren.

[ Voor 21% gewijzigd door IceStorm op 20-01-2005 16:47 ]

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:48
Ik zoek alleen boxen, aliassen is niet me bedoeling omdat ik dan nog aan een provider vast zit.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

timcooijmans schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:40:
Ik zoek alleen boxen, aliassen is niet me bedoeling omdat ik dan nog aan een provider vast zit.
Ja als je zelf geen mailserver draait zit je altijd aan een ander vast ;). Maar ik snap je probleem niet helemaal, je wilt een hoster die je een domeinnaam en pop-boxen kan verschaffen, lijkt mij een eitje (als in, ik kan er geen bedenken die dat niet kan :P).

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

"we hebben een eigen webserver", heel gewaagd misschien hoor, maar wat weerhoud je dan om ook je mail zelf te doen, en zelfs je DNS als je het mij vraagt. Lekker alles in eigen beheer, en dan hoef je enkel het domein zelf te registeren...

Verwijderd

zoals hier boven al aangegeven zou ik ook alles in eigen beheer doen

zelf heb ik ook mijn eigen domain in beheer met daarin een mailserver en webserver en 2 andere domeinen.
Pagina: 1