Ik heb enige tijd geleden een gloednieuwe Medion PC gekocht maar tot mijn spijt moest ik ontdekken dat van de ene op de andere dag mijn ingebouwde card reader drives verdwenen waren uit Deze Computer (terwijl ze softwarematig goed geïnstalleerd zijn, zelfs na een complete herinstallatie bleef het probleem bestaan). Kan dit komen door een kortsluiting door het gedwongen moeten uitschakelen van de PC? Lijkt mij persoonlijk vreemd....
Ook is het zo dat sinds een aantal dagen mijn PC extreem traag opstart. Deze vertraging gebeurt nog voor dat windows XP geladen wordt. Het resetten naar fail-safe BIOS defaults had geen zin. Wel is opvallend dat deze vertraging zcih niet voordoet als ik de SATA mode op combined/auto/SATA only zet, maar dan niet alle IDE drives herkend.
Hangen deze problemen misschien met elkaar samen?
Ook is het zo dat sinds een aantal dagen mijn PC extreem traag opstart. Deze vertraging gebeurt nog voor dat windows XP geladen wordt. Het resetten naar fail-safe BIOS defaults had geen zin. Wel is opvallend dat deze vertraging zcih niet voordoet als ik de SATA mode op combined/auto/SATA only zet, maar dan niet alle IDE drives herkend.
Hangen deze problemen misschien met elkaar samen?