Toon posts:

Schokken bij HL2, 6600GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij HL2 schokt hij, vooral na een load maar dat is niet zo boeiend. Ook gewoon door het spel heel, lijkt wel lag ofzo.. Ik heb een Leadtek6600GT met 6.7.2.0 driver, P4 1,9 ghz, 515 ram. Waar zou dit aan kunnen liggen? thx :?

Verwijderd

als "hij" schokt komt ie klaar :Y)

wat zijn je beeldinstellingen? resolutie enz.
misschien wat lager zetten en dan kijken.
misschien HD van voor de oorlog? who knows geen specs enz....

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 18:36
6.7.2.0 als in Forceware 67.20 --> misschien andere proberen die stabieler zijn?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Hoe zit het met je temps, voltages... oude videokaartdrivers geheel verwijderd? Kijk eens of er andere chipsetdrivers zijn...
Heb je de schokken alleen in HL2, of ook in andere games?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Misschien moet je effe kijken hoeveel virtueelgeheugen je pc over heeft als je met HL2 begint 512 MB is niet zo veel en als je veel actieve processen hebt vertraagd het allemaal een beetje volgens mij.

• Meestersleutel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-08 18:14
Ik dat je gew00n de instellingen wat aan de hoge kant hebt voor de rest van je systeem, zet ze eens iets lager. Bij mij zette half life ook alles meteen op zijn allerhoogst |:(

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 22:17

HeepH

Dope Rapper

een 1.9 Ghz p4 is nou niet echt meer top of the line.....dus je zult wat moeten minderen op de kwaliteitsinstellingen, of de portemonee nog verder open moeten trekken.

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Je CPU is idd niet zó top, je zult het detail wat lager moeten zetten. Ik néém aan dat hij aan een 100MHz FSB zit, en ik denk háást dat hij zelfs met single-channel SD-RAM gecapped is.

• ThunderRobert
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-01-2024
Question
Before the 11/24 patch I was able to play fine. After the 11/24 patch I now experience Stuttering problems.

Answer
If you are now having the stuttering problem after the patch on 11/24 you can turn off the feature that was added by opening your console "~" in the game and entering the following command:

mat_forcemanagedtextureintohardware 0

This will disable the features added with the patch and you should be able to play without the stuttering.

Had je dit al eens geprobeerd?
Pagina: 1