Apple 30" Cinema Display icm pc

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
(ik weet niet of dit topic meer tot zn recht komt in het windows of apple forum, maar ik zet hem maar even hier)

met de recente prijsverlagingen bij Apple overweeg ik een mooi 30" HD breedbeeld TFT paneel aan te schaffen voor gebruik met mn pc. om dat correct aan te kunnen sturen heb je een speciale videokaart nodig die door middel van een speciale kabel de bandbreedte van twee DVI aansluitingen combineerd om de resolutie te kunnen halen. normaal kunnen alleen speciale highend kaarten dit soort trucjes, zoals nvidia quadro's.

Hier
http://www.hkepc.com/bbs/...=269755&highlight=&page=1
heb ik een linkje gevonden dat lijkt te bewijzen dat het ook (relatief) betaalbaarder kan werken.

Mijn vraag is nu of iemand toevallig al een 30" scherm aan de praat heeft op de pc met deze of een andere oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

edit:
het knopje gevonden dat er voor bedoeld is! ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Pindkaas op 20-01-2005 16:27 ]

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Zie de laatste paar pagina's van Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 2) voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 01:02
Ben er mee bezig, heb de 30 ACD, moet nog een Asus V9999GE zien te regelen.
Zie Ervaringen met 20-inch TFT-schermen en groter (deel 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ga eens op de site van Matrox kijken die hebben een oplossing zijn natuurlijk ook niet goedkoop maar dan heb je wel wat. En als je dat scherm kan betalen moet de kaart van 500 toch ook nog we lukken?

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
de kosten voor een dergelijk kaartje zijn inderdaad an sich niet zo'n probleem in verhouding, echt voordelig vind ik een Asus 9999 GE overigens nu ook weer niet.... het gaat me er alleen om dat ik er wel een beetje leuk mee wil kunnen gamen... dat is iets wat met zo'n duur kaartje jammer genoeg nou juist weer erg lastig is (zeker zo'n matrox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Het gaat dan wel om een dure Matrox-kaart, maar misschien toch handig voor de volledigheid:

Matrox ondersteunt Apple Cinema HD-scherm voor Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 17:58
Ff over dat 30" scherm:
Hou er rekening mee dat het net is of je voor een straalkachel zit als je er een meter vanaf zit :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Serieus, ervaring? Leg dat eens uit?
Pagina: 1