Toon posts:

Hoeveel snelheidswinst gaat dit mij opleveren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn ATI 3D Rage Pro 8MB, mijn Seagate Medalist 10.2 U66/5400RPM schijf en mijn 128MB PC100 dimm verkocht en heb nu besteld een 256MB PC133 dimm, een VGA AGP PowerColor TNT2 M64 32Mb, en een HD U66/7200RPM 20.4 Seagate. Ik had eerst 224MB PC100, nu dus strax 256PC133, want het lijkt me geen slim plan om die 96MB PC100 er bij in te zetten toch?
Ik heb overigens een MSI K7T Pro2 en een Duron 600.
Kan ik strax verwachten dat ik een echt vet sneller systeem krijg?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geheugen zul je niet merken.

HD dat ga je zeker merken, met alles (ben ook van 5400R PM naar 7200 RPM gegaan).

Tja van een 8 MB kaartje naar 64 Mb, als je dat niet merkt dan heb je je geld slecht geinvesteerd.

Je zou eerst wat benchmarks gerund moeten hebben voordat je die spulletjes had verkocht, dan kon je software matig kijken wat het je heeft opgeleverd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Klopt wat FrankGuthrie zegt. Of je het verschil in geheugen merkt hangt af van je OS. In Win98/Me merk je er niet zoveel van, in WinNT/2000 echt wel hoor!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Tja van een 8 MB kaartje naar 64 Mb, als je dat niet merkt dan heb je je geld slecht geinvesteerd.
Die kaart heeft geen 64mb, het is een m64, met 32mb geheugen, staat er toch echt.

Verwijderd

een VGA AGP PowerColor TNT2 M64 32Mb,
Beetje erg jammer van de videokaart. Tuurlijk hij is een stuk sneller dan je vorige.
Maar als je al je spulletjes voor een redelijke prijs hebt kunnen verkopen zal je niet superveel bijgelegd hebben voor al dat nieuwe spul, dat had er volgens mij toch wel minstens een GeForce II MX in mogen zitten.

Verwijderd

Die kaart heeft geen 64mb, het is een m64, met 32mb geheugen, staat er toch echt.
En laat dat kaartje nou 3 x nix zijn. Een jongen uit m'n klas heb dat plankje in een tbird 900 zitten. Haalt op 1042*768 welgeteld 40fps :(
edit:
in cs

Verwijderd

Wat een bagger videokaart echt jammer.

Verwijderd

..en dan te bedenken dat dat kaartje door veel pc winkeltjes in een zogenaamd "topsysteem" wordt gedrukt |:(

Verwijderd

riva is wel leuk heb zelf ook riva tnt 2 ultra loopt wel leuk zonde om die kaart aan de kant te leggen !

je gaat toch nie zo gauw een tnt eruit slopen en mx gf 2 erin knallen merk je weinig van

Verwijderd

test

Verwijderd

Op vrijdag 05 januari 2001 22:54 schreef mala het volgende:
je gaat toch nie zo gauw een tnt eruit slopen en mx gf 2 erin knallen merk je weinig van
WEL dus... :7

Verwijderd

Gooi er maar een asus v7700 in dat merk je wel :)

Verwijderd

riva is wel leuk heb zelf ook riva tnt 2 ultra loopt wel leuk zonde om die kaart aan de kant te leggen !
Ja das wel heeeeeeel iets anders dan een tnt2 m64. Das zegmaar de geforce2mx vergelijken met de geforce 2 ultra....

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Win2k... lijkt me idd dat 133Mhz geheugen wel een stukje harder blaast.
Videokaart boeit me eigenlijk niet zo heel veel, ik speel bijna nooit games. Weet iemand trouwens of dit een AGP 4x kaart is?

Verwijderd

kwee nie of dit jullie wat wijzer maakt 64 bits en 128 bits dan zeg je goh bandbreedte en daar hebben we m deze kaartjes kunne geen hoge framerates pompen ! koop idd gewoon een gf2 mx of tnt2 ultra of een goedkope radeon

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 januari 2001 13:01 schreef kRiTz_C het volgende:
kwee nie of dit jullie wat wijzer maakt 64 bits en 128 bits dan zeg je goh bandbreedte en daar hebben we m deze kaartjes kunne geen hoge framerates pompen ! koop idd gewoon een gf2 mx of tnt2 ultra of een goedkope radeon
Zoals ik al zei boeit het me dus geen ruk, want ik speel toch vrijwel nooit spelletjes.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:12
Op vrijdag 05 januari 2001 23:22 schreef Tequila4alvin het volgende:
test
GEFELICIFLAPSTAART!!!
je eerste post :P

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Topicstarter
maar ehm, is die video kaart nou wel of niet AGP 4x ?

Verwijderd

Topicstarter
Yeah, dit roelt echt vet! 7200RPM Seagate Barracuda 20,4GB voor de prijs van een 5400RPM ! Riva TNT2 (NVIDIA) 32MB ... roelt! 256MB ... roelt nog veeel harder... :) :)
Pagina: 1