Toon posts:

Mailmij down?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik open er maar weer een, de vorige werd heel snel gesloten met even wachten
Iemand enig idee wat er met Mailmij.nl (email-redir) aan de hand is?
Ik krijg al enige dagen geen mail meer en de site (www.mailmij.nl) is ook onbereikbaar.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Volgens mij heb je zeer recent nog intructies gekregen hierop:?

:)

Mailmij.nl down?

kortom even wachten dus :?

[ Voor 19% gewijzigd door aardbeix15 op 20-01-2005 15:25 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar het duurt al een paar dagen en ik ben benieuwd of iemand iets meer weet.
Gewoon wachten op je email voor dagen is niet echt leuk of handig, althans dat vind ik ;)
Zeker als je niet weet of het ooit nog komt :'(

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Was Is het een gratis dienst?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, betaald, maar kost maar een paar euri per jaar.
Maar toch als ie weg is moet ik wat email-adressen aanpassen.

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Gezien het feit dat betreffende site draait op een Eweka DSL account, en dus niet in een groot datacenter, zal het daar mee te maken hebben.

Ook zijn alle klanten van Eweka overgenomen door Fiberworld/Internet Online, mischien dat dat er mee te maken heeft.
Als mailmij.nl een beetje professioneel bezig is, zullen ze de komende paar dagen wel weer online komen, kwestie van evt. nieuw ip in de DNS records van hun domeinnaam zetten.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:34
Sorry hoor maar gister opende je een zelfde topic en die ging dicht. Waarom nu niet denk je???

• PowerSp00n
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

dennismaus schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:13:
Sorry hoor maar gister opende je een zelfde topic en die ging dicht. Waarom nu niet denk je???
Sorry hoor, maar lezen is zooo moeilijk he? Hij _denkt_ dat het nu niet dicht gaat omdat het al een paar dagen zo is. En dat er misschien iemand is die er nu iets meer over weet...

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:34
PowerSp00n schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:16:
[...]
Sorry hoor, maar lezen is zooo moeilijk he? Hij _denkt_ dat het nu niet dicht gaat omdat het al een paar dagen zo is. En dat er misschien iemand is die er nu iets meer over weet...
Gister moest ie ook wachten......... En nu is het ineens een paar dagen volgens mij stond dat er gister niet in.

Verwijderd

Topicstarter
ik vroeg alleen of iemand info had over mailmij en dan meteen wachten en dichtgooien is niet echt behulpzaam. dat antwoord van p-ter helpt in ieder geval iets. ik kon trouwens niet echt iets erbij zetten gisteren omdat het topic nogal snel geclosed werd.
mailmij is trouwens onderdeel van bigfish.nl (ook down)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 17:24 ]

• P-ter
  • Laatst online: 13-02 11:13

P-ter

...

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:22:
mailmij is trouwens onderdeel van bigfish.nl (ook down)
bigfish.nl draait op het zelfde ip adres als mailmij.nl, zelfde probleem als hierboven gok ik.

Als je een betaalde klant bent, heb je vast iets waar adresgegevens en eventueel een telefoonnummer op staat, bel ze anders eens op en vraag hoe lang ze denken dat het nog gaat duren.

Mochten ze geen telefoonnummer hebben of andere manier waarop je ze kunt bereiken in geval van downtime (dus geen e-mail, want dat werkt moeilijk nu gezien die dsl verbinding down is), trek daar dan je conclusies uit en ga voor een beter bereikbare partij (bereikbaar zijn is natuurlijk niet altijd beter, maar je hebt wel sneller antwoord op al je vragen als er iets aan de hand is).

Verwijderd

Topicstarter
P-ter schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:41:
[...]
bigfish.nl draait op het zelfde ip adres als mailmij.nl, zelfde probleem als hierboven gok ik.

Als je een betaalde klant bent, heb je vast iets waar adresgegevens en eventueel een telefoonnummer op staat, bel ze anders eens op en vraag hoe lang ze denken dat het nog gaat duren.

Mochten ze geen telefoonnummer hebben of andere manier waarop je ze kunt bereiken in geval van downtime (dus geen e-mail, want dat werkt moeilijk nu gezien die dsl verbinding down is), trek daar dan je conclusies uit en ga voor een beter bereikbare partij (bereikbaar zijn is natuurlijk niet altijd beter, maar je hebt wel sneller antwoord op al je vragen als er iets aan de hand is).
is waar, maar ik ben al enkele jaren klant en heb tot nu toe nog nooit problemen gehad.
bedankt voor je info en advies in ieder geval

Verwijderd

Topicstarter
Iemand toevallig iets kunnen vinden? Mailmij is al bijna 2 weken down en ook de website en die van de hoofdpartij zijn onbereikbaar. :'(

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

sorry, maar dit soort topics zijn hier ongewenst; zie ook de Internet & Telefonie - policy en FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.