Toon posts:

wall rebound attack in PoP Sands of time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na ongelofelijk, gruwelijk lang steeds hetzelfde stukje te spelen heb ik vader verslagen in Prince of Persia Sands of time. Maar de aanval waarbij je via de muur over je tegenstander springt is me nooit gelukt.

Mijn vraag is nu: zijn de aanwijzingen in de handleiding voor de PC wel compleet?

Ik sta met mijn rug tegen de muur, ik gebruik de toets om in de richting van de muur te gaan, en doe jump en sword attack (maar de prins springt niet).

Tijdens zoeken op internet zie ik ook steeds teksten die een stukje van het spel verraden, en dat vind ik reuze jammer, vandaar dat ik het nu hier vraag.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Euh, had in SPV gemoeten, maargoed.

Je hebt twee wallrebound attacks, eentje waarbij je twee keer op springen duwt als je richting muur gaat. Moet je wel goed timen, het idee is dat je tweede keer springen duwt als je een fractie van een seconde stil staat met je voeten tegen de muur. Dan spring je over je tegenstander.

Tweede rebound is dat je dan op attack duwt als je tegen de muur hangt, maar dan spring je niet over je tegenstander maar maak je een soort duik met je zwaard naar voren.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry DarkX, ik had niet in de gaten dat de vraag ergens anders hoorde.

Kun je er nog iets meer over zeggen, moet ik naar de muur rennen, of juist stil tegen de muur staan. Moet ik voor de eerste het zwaard uit mijn handen in de schede doen. Moet ik de toetsen een voor een indrukken of juist sommige tegelijk?

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Je moet je zwaard in je handen hebben, je moet tegen de muur staan en de richtingtoets richting de muur inhouden, er moet volgens mij een tegenstander in de buurt zijn, dan duw je springen zodat je richting muur springt, en op het moment dat je daar even blijft hangen duw je op attack.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat je mijn simpele vraag toch even hebt willen uitleggen.

Ik ga het maar eens proberen.
Pagina: 1