[XP] Activering blijft terugkomen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.492 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb een XP media center bak, en het OS staat er nog niet eens 30 dagen op. Toch komt windows bij het aanmelden al met de mededeling dat ik moet activeren. Goed, dus ik klik braaf op "ja" en het activerings-ding komt naar voren. Maar die zegt dus dat ik al geactiveerd heb (en dat klopt). Dus ik druk op OK en vervolgens meldt windows weer af om het hele riedeltje opnieuw te beginnen 8)7

En als ik in die melding op "nee" (niet activeren) druk, meldt ie ook gelijk af...

Hoe fixen we dit? :)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 17:13
Microsoft support ff bellen, daar heb je tenslotte voor betaald.
Productactivatie
U wilt informatie over Microsoft Product Activation. Wilt u Windows XP of een Office XP-product telefonisch activeren of ondervindt u problemen bij de activatie van uw product? Bel dan gratis 0800-0233487.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gewoon MS bellen inderdaad. Mijn ervaring is dat ze er erg behulpzaam zijn. Het is zelfs nog een gratis nummer ook. Heb je toevallig de tijd (in de bios) aangepast oid?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb hetzelfde probleem :(
Ik heb windows media center al geruime tijd geinstalleerd en geactiveerd, maar nu kreeg ik gisteren opeens een melding dat ik 10 dagen de tijd heb om te activeren dus ik klik op activeren om het dan nogmaals te doen. Maar ik krijg dan scherm te zien uw windows is al geactiveerd ? Dus ik dacht ik ga de tijd vooruit zetten kijken wat er gebeurd, nou kreeg ik weer melding dat ik windows moet activeren ik klik braaf op ja, maar krijg dan een scherm te zien waar staat windows is al geactiveerd enige knop dat ik kan drukken is oke. Maar ik kom dan weer op inlog pagina en dit blijft herhalen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen ?
*Bios datum terug zetten helpt niet.
* In veilig modus kan ik niet activeren staat er en kan uberhaubt ook niet inloggen.
*laatste goedwerkende instellingen terug zetten (F8 bij het opstarten) helpt niet.

Nou ik hoop dat er een mogelijkheid is om dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:33

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ja maar daar staat dat je het laatste SP moet installeren, terwijl MCE standaard SP2 al heeft ;)

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Iemand anders met oplossingen en ik denk dat je geen SP kan instaleren, omdat je niet eens kan inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:52

CXNeXo

This behavior is by design.

Zie mijn reactie in dit [rml]CXNeXo in "[ XP] Activerings crack ongedaan maken*"[/rml] topic.

Als je die handelingen uitvoert kan je weer vanaf 0 beginnen met activeren.

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

_Thanatos_ schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:15:
Ja maar daar staat dat je het laatste SP moet installeren, terwijl MCE standaard SP2 al heeft ;)
Oplossing
Als dit probleem nog niet is opgetreden, kunt u het probleem voorkomen door hotfix 811632 te installeren. Deze hotfix is verkrijgbaar op de Microsoft Windows Update-website
Een SP is geen hotfix in ieder geval, dus je kan het allicht proberen... ;)

En anders gewoon MS Support bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

CXNeXo volgens mij was ik niet duidelijk, je kan helemaal niet inloggen je blijft bij het inlog scherm hangen, dus je kan ook niet start uitvoeren e.d. Je kan helemaal niks :(

Het is me gelukt, ik heb winlogo.exe vervangen door de winlogon.exe van een ander pc via dos en nu doet hij het weer :)

[ Voor 27% gewijzigd door B0MBACI op 09-02-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76893

Heb hetzelfde probleem, echter helpt winlogon.exe kopiereren niet... Het is een versie die met een "kruiwagen" bewerkt is.

Heb inmiddels een licentie, maar heb inmiddels contact gehad met MS, en die verwijst me naar de oem-fabrikant. Heb geen out-of-the box mce machine maar een zelf ge-assembleerde bak. Dus valt er weinig te bellen. Probleem is dat ik niet opnieuw wil installeren, dit ivm veel specifieke (branche-) software die dan ge-heractiveert/geconfigureerd moet worden.

- na inloggen moet ik activeren, daarna melding "uw exemplaar is al geactiveerd" en wordt weer afgemeld.
- in veilige modus krijg ik de kreet dat ik moet activeren en dat dit niet in veilige modus kan.

Kan dus niet in het systeem komen, kan alleen wijzigingen in bestanden aanbrengen via andere installatie (xp pro in dit geval)

heb me een ongeluk ge-googled, wie o wie kan mij verder op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109394

Hier nog iemand met hetzelfde probleem.
Help!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh? Ik begrijp de link niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Support bellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Support gebeld: Het werkt!

Voor de mensen die zich deze tijd willen besparen het volgende recept:

1. start de computer op in "safe mode" ("veilige modus")

2. hernoem wpa.dbl (bijv. naar wpa.oud)

3. maak in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon een DWORD waarde aan met de naam "Activation Required"

4. pas de OOBETimer op willekeurige wijze aan (staat als het goed is in in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WPAEvents)

5. herstart de computer

Als het goed is dan wordt er nu opnieuw om de activatie gevraagd en kun je dit ook werkelijk doen.

N.B. Dit recept werkt niet als er een bestand aanwezig is met de naam "reset5" (schijnt) en op het moment dat er sprake is van virussen of iets dergelijks die het probleem veroorzaken.
Tevens was de tip om alle niet MS elementen bij het opstarten niet te laten opstarten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
top dat je die post hebt gemaakt voor de search _/-\o_
Pagina: 1