Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben in het bezit van een JK20 (HenB), of heb ik me laten vertellen, XCLEF HD500.
Van de ene dag op de nadere krijg ik niets meer te zien op het display. Verder werkt de harddisk prima en kan je er gewoon mee werken.
Zelf als je op de gok de knopjes bedient doet de MP3 speler het gewoon. ;(
Weet iemand waar het aan kan liggen?

Groetjes Fredses

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier heb je het topic over de Xclef HD500:
[rml][ MP3/OGG] XCLEF HD-500, deel 4[/rml]

Als je schermpje het niet meer doet, kan het zijn dat je display geen goed contact meer maakt met de chip die het beeld moet versturen. Wanneer je nog garantie hebt zou ik hem terug sturen naar de winkel waar je hem gekocht hebt (RMA).

Heb je geen garantie meer, dan kun je proberen de speler open te maken. Wanneer je niets ziet kun je hem als nog terug brengen naar de winkel, maar je kunt geen nieuwe speler of reparatie meer eisen. Bij een eventuele reparatie hoef je maar een gedeelte te betalen, afhankelijk de leeftijd van je speler en de levensduur van een mp3 speler.

Verwijderd

Topicstarter
Hi BrainDeath,

Bedankt voor je snelle reactie en je tip(s).
Ik heb het helemaal uit elkaar gehaald inclusief de connector van het display, maar geen verbetering. Is het géén software probleem? Wat denk je...

Groetjes Fredses

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:04:
Hi BrainDeath,

Bedankt voor je snelle reactie en je tip(s).
Ik heb het helemaal uit elkaar gehaald inclusief de connector van het display, maar geen verbetering. Is het géén software probleem? Wat denk je...
Je kan de nieuwste firmware erop flashen en kijken of het helpt. Deze kun je hier vinden. Wel goed de instructies lezen, anders heb je nog meer problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Het vervelende is dat ik de soft-/firmware niet kan activeren, want ik kan nl. niets op het display aflezen. Weet je of het op een andere manier kan bijv. via de PC?

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:38:
Het vervelende is dat ik de soft-/firmware niet kan activeren, want ik kan nl. niets op het display aflezen. Weet je of het op een andere manier kan bijv. via de PC?
Oja sorry, daar heb je je display voor nodig :D.

Maar ik gok toch op een hardware probleem. Kijk alle verbindingen op de printplaat even na of er geen 1 verbroken is. Wanneer je niks kunt vinden zou ik gewoon terug gaan naar de winkel waar je de speler gekocht hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik zeker doen.
In ieder geval bedankt voor je support!!

Groet Fredses
Pagina: 1