Hallo,
Ik heb sinds kort een aantal .exe-bestanden op mijn bureaublad staan die maar niet weg willen
Een paar weken heb ik Kazaa lite geïnstalleerd om vervolgens het programma weer snel te verwijderen van mn pc. Nadat ik iets had gedownload stonden er opeens 6 executables op m'n bureaublad die niet te verwijderen zijn.
Ik zit in een bedrijfsnetwerk en heb al een nieuw profiel op de server aangemaakt, alle profielen van verwijderd uit "Documents and settings" van pc waar ik op werk, maar steeds als ik mezelf aanmeld staan die 6 bestanden weer op het bureaublad. Vervolgens probeer ik ze te verwijderen (dmv. delete
) en krijg ik een foutmelding dat de bestanden niet gevonden kunnen worden. Als ik het beeld dan refresh zijn ze verdwenen.
Via command prompt kan ik ze ook verwijderen maar als ik mezelf opnieuw aanmeld staan ze d'r weer
Ad-aware, Symantec AntiVirus, HijackThis vinden allemaal niks.

Wie heeft dit ook al een meegemaakt en wat kan ik hier tegen doen??
Wordt er aardig para van namelijk...
Bij voorbaat dank,
Robert Spanjaart
Ik heb sinds kort een aantal .exe-bestanden op mijn bureaublad staan die maar niet weg willen
Een paar weken heb ik Kazaa lite geïnstalleerd om vervolgens het programma weer snel te verwijderen van mn pc. Nadat ik iets had gedownload stonden er opeens 6 executables op m'n bureaublad die niet te verwijderen zijn.
Via command prompt kan ik ze ook verwijderen maar als ik mezelf opnieuw aanmeld staan ze d'r weer
Ad-aware, Symantec AntiVirus, HijackThis vinden allemaal niks.
Wie heeft dit ook al een meegemaakt en wat kan ik hier tegen doen??
Wordt er aardig para van namelijk...
Bij voorbaat dank,
Robert Spanjaart