Welke driver nodig voor onboardsound Packard Bell

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo tweakers,

Ik zit hier nu bij een kennis het probleem van zijn pc op te lossen:
het geluid doet het niet!

Dus ikke kijken in apparaatbeheer (windows 98SE)... een geel vraagteken met: PCI multimedia device. Dat is 'm dus.

Het is een redelijk oude Packard Bell PC (celeron 433), meer weet ik er niet van, geen type nummer ofzo.
Het lastige is, dat hij z'n originele restore-cd niet meer heeft (waar over het algemeen wel de drivers los op staan). Dus nu moet ik 'm zo maar zien te installeren.

Hoe weet ik nu ingodsnaam welke driver ik moet selecteren uit de lijst, of welke ik moet downloaden? Of is dit onmogelijk?

Wie kan me een eind opweg helpen?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 21:37
Damn, dat heb ik ook ooit gehad. Als het klote is herkent windows hem niet. Maar met een XP kan je mss een overall drivers installeren. Anders moet je de chipset op zoeken en die driver proberen te installeren. Het lukte toen ook maar ten dele. Kan je geen oude PB cd op i-net downen? (via PBell?)

no comment

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wie kan me een eind opweg helpen?
De enige die je daar een beetje soepel mee kan helpen is packert bell. Die weten vast op de een of andere manier wel een manier om dit te achterhalen. Ik zou zo zeggen, bel daar eens heen. Wij kunnen namelijk echt niet raden welke packert bell jij hebt, dat is nou typisch iets voor de fabrikant om in een telefoongesprek met de helpdesk te achterhalen (kleur, formaat, moederbord, etc etc etc).

Bel daar dus ff heen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.