Toon posts:

Probleem geval ? :"(

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI K7T Pro2 met een Duron 800 ik heb de proc 'ge-unlocked' door middel van de bekende potloopstreepies tussen de L1 bruggen

Ik heb ook mijn bios ge-update omdat, je met die bios een hoger voltage kan bereiken (is ook daadwerkelijk zo tot 1.85v)

Nou is het probleem dus als ik mijn MP op 9x zet dan krijg ik geen beeld helemaal nix :( zet ik em op 8.5 prima tot een fsb van 108 -109 gaat dit goed ... maar natuurlijk wil ik verder zo richting 1.1 :)

het maakt niet uit wat voor voltage ik gebruik hij geeft ten alle tijde geen beeld.

Mijn Sys is:
MSI K7T Pro2
Duron 800
1x 128 mb 100mhz
1x 64 mb 100 mhz
TT Orbje
Viper 770
Soundblaster !Live Value
Adaptec SCSI kaart (voor de fikker)
en een ethernet kaartje
Asus cd-rom 40x
SCSI Fikker 4x8
En een HP DDS unit
1 Maxtor 13,5 gig 7200 RPM ATA66
1 IBM Djna 15,3 gig 7200 RPM ATA66
en uiteraard een floppydrive :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ademmen.nl/arnold/wcpuid.jpg

Alvast harstikke bedankt voor de gene die mij richting 1.1 kan helpen :)

Hij wordt trouwens niet heet maar een graadje of 30C nu (8.5 x 107) Dus dat zal het niet wezen

Verwijderd

Ik zou 's tsjekken of die L1 streepjes wel goed staan... Ik had namelijk precies hetzelfde probleem de eerste keer dat m'n duron op mijn mamaplank zat... Gewoon gummen, ander potlood pakken en opnieuw inkleuren...

Verwijderd

Topicstarter
ok kewl thnx als het werkt krijg je een zoen van me ;) thnx man gaat ik ff doen :)

Verwijderd

Topicstarter
/me zoent X2 [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

lalalalalalalalal ff opnieuw gedaan en loopt nu op 1 gig lalalalalalla :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Verwijderd

Mooi dat ie werkt... :) Die zoenen mag je voortaan zelf houden, tenzij een vrouwelijk stuk bent... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 januari 2001 00:35 schreef ---X2--- het volgende:
Mooi dat ie werkt... :) Die zoenen mag je voortaan zelf houden, tenzij een vrouwelijk stuk bent... ;)
euhhh alleen in het weekend :o ;)

Verwijderd

ghehehe :D:D:D
Pagina: 1