Mailhosting problemen

Pagina: 1
Acties:

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een vraag over de email afhandeling van mijn domein. Op dit moment heb ik mijn mailrecord (MX) van mijn domein
naar een server lopen van een vriend van me. Die heeft/had een betrouwbare server in Amsterdam met een goede verbinding
en betrouwbaarheid. Vroeger had ik op mijn server thuis een mailserver maar vanwege de
onbetrouwbaarheid van de verbinding heb ik toen besloten mijn mail te hosten bij die vriend van me.

Ik weet niet wat er precies aan de hand is bij die vriend maar de hele mail komt niet meer
aan en de webmail etc doet het ook niet meer. Ik wil niet weer overgaan om de mail zelf thuis
gaan hosten maar dit schiet ook niet meer op. Ik heb een vermoeden dat het allemaal niet meer zo
heel rooskleurig gaat met dat bedrijfje en dat langzaam de stekker eruit gaat. Wat ik zoek is een
servertje waar ik mijn mx records naartoe kan laten wijzen en waar ik vervolgens een forward kan
aanleggen. Ik wil de mail die binnenkom namelijk toch gaan forwarden. Ik heb dus geen webmail etc
nodig enzo alleen een servertje die redelijk betrouwbaar is en waar ik een mailforward rule kan aaleggen.

Het mag best wat kosten maar het liefst natuurlijk gratis omdat het ook niet zo spectaculair is.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Dit kan bij elke willekeurige host hoor... beetje zoeken word je niet vies van >:)

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

GrooV schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:14:
Dit kan bij elke willekeurige host hoor... beetje zoeken word je niet vies van >:)
Hij wil liever dat een tweaker met eigen server in Amsterdam aanbiedt om zijn mail te hosten en het liefste nog met spam en virusfilter :P
* Tweeker doet alsof zijn neus bloedt :+

http://www.internetten.nl kun je hosters e.d. vergelijken.

1 + 1 = 3

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-02 12:10
Zijn genoeg hosts die dit kunnen..
(zie o.a. sign)

Anders zou je op webhosters.nl kunnen kijken of gewoon zoeken

/dev/null

• GAEvakYD
GrooV schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:14:
Zoeken heb ik echt wel gedaan alleen er zijn zoveel aanbieders - mogelijkheden.
vriesdude schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:20:
Zijn genoeg hosts die dit kunnen..
(zie o.a. sign)

Anders zou je op webhosters.nl kunnen kijken of gewoon zoeken
Die URL kende ik nog niets, ik zal eens kijken.

[ Voor 35% gewijzigd door GAEvakYD op 20-01-2005 14:46 ]

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
elke host doet email...

• GAEvakYD
Maar het is niet overal gratis. Ik heb mijn domein bij stargateinc.com gekocht en daar staat dan natuurlijk ook het DNS panel van het domein. Als ik daar email wil hosten kost het je 1 dollar per maand.

Denk dat het wel zoiets moet gaan worden. :( . Hmmmm

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
GAEvakYD schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:39:
[...]

Maar het is niet overal gratis. Ik heb mijn domein bij stargateinc.com gekocht en daar staat dan natuurlijk ook het DNS panel van het domein. Als ik daar email wil hosten kost het je 1 dollar per maand.

12 dollar voor een jaar, en met de huidige dollarkoers is dat 8-9 eur ofzo, 1x naar de mcdonalds kost je al meer, wat is het probleem :?

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-02 19:33

stefklep

((Stefklepje))

GAEvakYD schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:39:
[...]

Mischien kan ik je helpen moet wel even aangeven waar het precies over gaat. Dat het mijn ook niet te gek wordt zeg maar. :*)
stuur maar een mail naar me als je intressen hebt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door stefklep op 22-01-2005 13:34 ]

Pagina: 1