Ik ben bezig met een CM en vraag me af welke software ik er op wil gaan zetten. XP MCE (media center editie) 2005 ziet er erg mooi uit en is qua gui echt mijn keuze. Ook de bijpassende AB maakt bediening erg eenvoudig natuurlijk. Dus eigenlijk heb ik de keus voor MCE al gemaakt. Maar ik zit nog met 1 probleem..... kan ik in MCE 2k5 ook mijn display aansturen en mijn knoppen inlezen?
De kast is een oude CD speler en ik wil de bestaande knoppen op de kast en het bestaande display hergebruiken. De electronica krijg ik voor elkaar, dat is geen probleem. Ook kan ik daar best een stuk software voor maken. Maar de vraag is dus welke mogelijkheden ik in MCE hiervoor heb? Er zijn hier vast mensen die dit al eens eerder bekeken/onderzocht/gedaan hebben (vandaar CM en niet WOS).
tzt zal ik wel het resultaat posten, een CiP komt er niet
De kast is een oude CD speler en ik wil de bestaande knoppen op de kast en het bestaande display hergebruiken. De electronica krijg ik voor elkaar, dat is geen probleem. Ook kan ik daar best een stuk software voor maken. Maar de vraag is dus welke mogelijkheden ik in MCE hiervoor heb? Er zijn hier vast mensen die dit al eens eerder bekeken/onderzocht/gedaan hebben (vandaar CM en niet WOS).
tzt zal ik wel het resultaat posten, een CiP komt er niet