Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:40:
Dan ben ik toch blij dat ik destijds mijn iBook zo kon meenemen. Alleen 5 minuutjes wachten op het extra geheugen dat er ingezet werd. Scheelt dat ik geen BT heb. Ik denk dat het tijd wordt voor Apple om BT ook toe te laten voegen door Apple Centers. Op deze manier voorkom je wachttijden. Is alleen de vraag of dit technisch mogelijk is.
Tja, ik heb een jaartje geleden wel gekozen voor een BTO,
De 30GB HDD was me net iets teklein en is vervangen door een 40GB versie
Ook was de airport kaart voor mij redelijk belangrijk,
een draadloze laptop zonder draadloos inet...

En de BT module....iets waar ik zeker geen spijt van heb,,,,,
De zelfde week heb ik nog een BT Apple muis besteld,
je gaat er geen muis met draad aan hangen....
Maar ik heb er een jaar geldenen ook ruim 5 weken op moeten wachten....
En wachten is vervelend, zekers als je zekers weet dat de laptop die je op dat moment op instorten staat... En jawel de dag dat ik mijn iBook kreeg ging mijn Packerd Bell echt d00d....

Hij kwam precies optijd....
Maar als je een BTO Apple koopt is het teverwachten....
Moet wel zeggen dat mijn "vaste" dealer meteen zei dat het wel ff kon duren....
En ik was al voor 60% over op de Mac en wilde gewoon geen x86 van de lokale computer boer...
En dat een BTO langer ging duren wist ik meteen al, maar ik hou mijn hardware graag ff een tijdje, En 30GB was me net iets temin, dus 40GB....

En BT wilde ik ook 100% voor evnt een toetsenbord of muis....
Heb wel het idee dat de gemiddelde Mac boer de levertijden iets te roze voor steld....
Maar op een nieuwe auto moet je ook ff wachten, en om eerlijk tewezen 1.500 is ook geen kattepis.... Als je echt een Mac wilt, neem je dat voor lief...
En als je een switcher bent welkom in de Mac wereld....

En als je hem dan krijgt, tja dan ga je iets harder uit je dak...
Prive ben ik nu 100% Mac, en als de tijd daar is dat die 2 oude PC's op de zaak aan vervanging toe zijn, kijken we zekers eerst naar Mac mini's....
Dus als je hem hebt vergeet je de wachttijd snel....
[
Voor 2% gewijzigd door
Hexley op 22-01-2005 06:13
. Reden: Lay-out, enz. enz,... ]