Beste tweakers ik ben net bij de primafoon winkel geweest en gevraagd of er al een systeem bestaat dat draadloos bellen en internet in 1 kastje kan.
Daarmee bedoel ik.
- 1 kastje als zender voor
* internetverbindingen naar pc's/laptops
* telefoonverbindingen naar bv siemens gigaset telefoons.
natuurlijk weet ik dat het draadloze internet kastje er wel is, echter het gedeelte tussen het ISRA-punt (binnenkomende telefoonlijn) en de handset van je telefoon ken ik nog niet draadloos.
Die meneer van de primafoon, zij dat het binnekort in maart/april zou moeten komen.
1 kastje voor draadloos internet en telefonie. incl (voip).
Google gaf mij alleen een aantal siemens resultaten waarvan ik niet precies kon zien wat het nou allemaal inhield.
Kent iemand al zo'n combinatie van echt alles in 1. voor kpn adsl en kpn telefonie.
Dan kan ik eindelijk op een makkelijke manier van alle draden af zijn.
Daarmee bedoel ik.
- 1 kastje als zender voor
* internetverbindingen naar pc's/laptops
* telefoonverbindingen naar bv siemens gigaset telefoons.
natuurlijk weet ik dat het draadloze internet kastje er wel is, echter het gedeelte tussen het ISRA-punt (binnenkomende telefoonlijn) en de handset van je telefoon ken ik nog niet draadloos.
Die meneer van de primafoon, zij dat het binnekort in maart/april zou moeten komen.
1 kastje voor draadloos internet en telefonie. incl (voip).
Google gaf mij alleen een aantal siemens resultaten waarvan ik niet precies kon zien wat het nou allemaal inhield.
Kent iemand al zo'n combinatie van echt alles in 1. voor kpn adsl en kpn telefonie.
Dan kan ik eindelijk op een makkelijke manier van alle draden af zijn.