Toon posts:

Draadloos bellen en internet in 1 kastje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik ben net bij de primafoon winkel geweest en gevraagd of er al een systeem bestaat dat draadloos bellen en internet in 1 kastje kan.

Daarmee bedoel ik.
- 1 kastje als zender voor
* internetverbindingen naar pc's/laptops
* telefoonverbindingen naar bv siemens gigaset telefoons.

natuurlijk weet ik dat het draadloze internet kastje er wel is, echter het gedeelte tussen het ISRA-punt (binnenkomende telefoonlijn) en de handset van je telefoon ken ik nog niet draadloos.

Die meneer van de primafoon, zij dat het binnekort in maart/april zou moeten komen.
1 kastje voor draadloos internet en telefonie. incl (voip).
Google gaf mij alleen een aantal siemens resultaten waarvan ik niet precies kon zien wat het nou allemaal inhield.

Kent iemand al zo'n combinatie van echt alles in 1. voor kpn adsl en kpn telefonie.

Dan kan ik eindelijk op een makkelijke manier van alle draden af zijn.

Verwijderd

Wanadoo LiveBox heeft toch ook Wireless en voip? Dat lijkt me een goede oplossing... sluit dan gewoon de head-unit van je Gigaset op de lifebox aan :P

Verwijderd

Er zijn inderdaad wat geruchten. Het zal ongeveer hetzelfde zijn als de livebox van Wanadoo. Tiscali heeft ook zoiets voor telefonie over je adsl-aansluiting

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 15:35 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:36

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Philips heeft een doos ontworpen, waar je alleen nog de telefoonkabel (adsl plus telefonie vanaf het kpn aansluitpunt) in hoeft te prikken, zelfs de splitter is al ingebouwd.
Het ding heet Adsl 515 wireless gateway, kost €279 en is alles in een:
  • Dect centrale, wordt geleverd incl. 1 dect toestel (sms en 30 min. beantwoorder) met laadstation
  • 54Mbit wifi b/g AP
  • router (100Mbit)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/philips1309043.jpg

Hij is alleen nog niet in NL verkrijgbaar 8)7

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
hmmm das jammer...
dat soort dingen ben ik inderdaad naar opzoek.

Ik hoop dat siemens met een goed product komt... of dat dat de hoofleverancier bij primafoon gaa worden..

Ik heb nu ook siemens telefoons en die bevallen me gewoon uitstekend.....

• Rocadi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Kijk eens op www.mysiemens.de; vaak worden in Duitsland apparaten eerder op de markt gebracht dan in Nederland. Je kunt dan een inschatting maken wat Siemens misschien ook
hier gaat leveren. Probleem is dat het geen automatisme is dat de duitse producten ook hier op
de markt komen.

Verwijderd

Topicstarter
die site doet het niet.. maar siemens.de wel... ik neem even een kijkje thanx en anders is het gewoon maar afwachten...

dan ga ik over 3 maanden nog is naar die primafoon , of bel siemens e.d om te vragen of ze het al hebben.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

6 klikken en 1 minuutje werk does the job :

http://communications.sie..._15680_rArNrNrNrN,00.html

of was dat niet wat je zocht :?

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Cisco heeft het.

Een draadloze access point gebruiken.

En de cisco draadloze telefoon kon gewoon een IP ontvangen van de DHCP server. En bellen, nou ja moesten nog wel wat kleine instellingen in gebeuren.

Maar ja dat spul is te duur, die telefoons waren toen (apr 2004) 700 euro per stuk. We hadden er eentje gratis gekregen op het werk omdat enkele van ons op de bijeenkomst waren op Hawaii.

Dat moet ik ze nageven bij Cisco, als ze iets organiseren doen ze het goed :*)

Edit: Laat maar, je moet ook nog een callmanager en een analoge insteekkaart voor de cisco router aanschaffen voor je kunt bellen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 12:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gigaset CX550 dsl/cable is opzich wel een beetje wat ik zoek.

Alleen hierbij is het kastje ook gelijk een handset...\

Had liever een kastje gehad.. die alleen maar internet/telefoon verbinding zend en verder niks. Dit vervolgens in de meterkast hangen.

Ik zie wel dat hij uitbreidbaar is met meerdere handsets.., ga zowiezo niet me telefoon in de meterkast op de handset leggen :D

Het komt in iedergeval al heel goed in de richting... ben benieuwd of er nog alternatieven te vinden zijn... en anders wachten op wat kpn voor (misschien) mooi spul kan gaan brengen.

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:57
siemens heeft ook een kastje me aansluiting voor je adsl/kabel en telefoon.

volgens mij was het deze
http://communications.sie..._15708_rArNrNrNrN,00.html

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Verwijderd

Topicstarter
maar die heeft geen adsl/cable aansluiting.. (voor mij geld trouwens isdn telefoons) 1x ISDN2
en ADSL internet (KPN)
Pagina: 1