Toon posts:

Nvidia Rivia TNT2 M64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze videokaart dus, is geinstalleerd met zijn drivers.

Nu kan ik een aantal spellen niet spelen, en krijg verschillende wazige fouten.

Bij wat nazoeken blijkt het hoofdstuurprogramma NVDISP.DRV versie 4.1201.0530 (Eng) niet gecertificeerd te zijn.

Wat is er aan de hand?

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 16:41

_mARCO_

Hier staat niks

Zou een driver-kwestie kunnen zijn.

Download eens de nieuwe drivers (versie 6.49 schijnt goed te zijn), en installeer die er eens over heen.

Heb je trouwens wel DirectX 7 geïnstalleerd? Veel moderne spellen eisen dat namelijk.

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
Directx 7 zit standaard op de drivercd van de videokaart.

Waar kan ik de juiste drivers downen?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:01

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

voor zover ik weet is dat alleen maar microsoft onzin onder win2k. Als je tijdens de install dan bij de certificaten op NO drukt staat er iets van " Installation failed" ik had dat ook met mijn geforceDDR dat de creative spullen "not microsoft certified" zijn, gewoon lekker yes klikken en alles komt goed.
mzzls

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Topicstarter
Het is geinstalleerd zowel onder Windows 98 als onder Windows ME met hetzelfde probleem.

Verwijderd

nieuwe drivers geprobeert?

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ben ik dat of doet zoiah het helemaal niet ?

Nothing to see here

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:01
Op donderdag 11 januari 2001 22:02 schreef bas_konings het volgende:Ben ik dat of doet zoiah het helemaal niet ?
Ja, is ff tijdelijk down...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 17:11
Niet gecertificeerd houdt in feite in dat Microsoft er geen 'stempel' (lees: goedkeuring) aangegeven heeft, maar er zijn maar weinig drivers gecertificeerd. In de praktijk mag dit echter geen problemen geven.

Zoiah (en Mic's 3Dzone) liggen er al een paar dagen uit. Te worden steeds gehacked, na het schijnt.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Verwijderd

In feite de cetrificated drivers van Microploft hebben GEEN openGL.
Nou vraag ik je, wat is dat voor shit?

Gebruik dus altijd de detonator 3 en
DirectX 8 ( en geen 7, die is echt oud)
Pagina: 1